Direktlänk till inlägg 26 november 2009

Så jävla skönt......................

Av Maria Pettersson - 26 november 2009 14:47

Livet bara leker,,,det är så jävla skönt att man inte behöver fundera vad man skriver om..... Att man får skriva vad man tycker och vad man anser,, det är så skönt.... Jag håller mig alltid till sanningen och jag skulle aldrig ljuga och sen skriva om det... Det är så jävla skönt att inte veta vad den  "personen" har för blogg.... """Så skönt""..... Glad 

 


 Har fundera på att byta blogg,, men jag kom fram att det är ingen menning,, för man vill ju ha kvar sina läsarer,,  och jag står för det jag har skrivit i min blogg....


Nu sitter ja o vänta på att reine ( ) ska komma hem i från jobbet,, jag har inte gjort så mycket idag,, har  tvättat kläder och skurat golvet i hallen...

*Fundera på åka handla sen när reine kommer hem om han orkar ..............







 
 
Ingen bild

pp

26 november 2009 20:08

Du kan ju alltid drömma..... Hahahaha....

 
Ingen bild

mmmmmm

26 november 2009 21:00

Eller hur att du gör.... Fan va du ljuger..... Fotbollen rullar

 
DataJenny

DataJenny

27 november 2009 09:02

Dåligt stil att inte skriva vem man är tycker. Det betyder ju att hon/han inte står för vad hon/han tycker. Fegt tycker jag och omoget.

http://www.datajenny.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Pettersson - 21 december 2009 12:07

Detta är min nya blogg,, ja byter för att Iphone fungera inte blogga till denna bloggportal...   http://mysan1980.blogspot.com/ ...

Av Maria Pettersson - 20 december 2009 15:44

Min sötnos sover.....

Av Maria Pettersson - 20 december 2009 11:36

Då har man äntligen skottat klart gården för denna gång,, men det snöar ute.. Sen blir det väl en tur igen att skotta ....Hampus är ute och åker me sina längdskidor... Å vad jag tycker det är mysigt me vinter,, när det vitt överallt.... Sen har man...

Av Maria Pettersson - 20 december 2009 09:05

  God morgon. Idag är det 4 advent,, och snart julafton och det är massor me snö ute. Det har kommit lite mer under natten .. En fördel är ju att är mycket mildare ute ,, så idag tänkte jag ta en promenad med André i vagen,, om det går som planne...

Av Maria Pettersson - 19 december 2009 22:59

Vi åkte till borlänge på eftermiddagen för handla de sista julklapparna ... Innan vi kom iväg.. Så hade vi stora problem att få igång bilen.. Den vill inte starta,, på grund av att batteriet i bilen var dålig och man hade fått en ispropp oxå.. Så det...

Ovido - Quiz & Flashcards