Alla inlägg den 25 november 2009

Av Maria Pettersson - 25 november 2009 20:52

Klockan 13.00 ,,, så vart handelsbanken i Norberg rånad av två maskerad människor.....Tycker synd om dom som jobbar på banken,,, för man vet vilka dom är och en  bor grannen nästan med mig...  Sen hade det varit en bilbrand i Fagersta,, och dom tror det är rånarnas flyktbil...


Det händer  mycket här omkring ....... Vad levar man för samhället igentligen...


Vi har en son som är sjuk här hemma.. Hampus har haft feber och haft huvuudvärk.. Så han blir hemma i från förskolan i morgon.... Och reine börjar jobba i morgon efter sina 10 dagar pappaledighet.... Nu får man mer jobb att göra hemma.. Fixa med allt..


Hampus har varit lugn hela dagen och kollat på TV,,, han var ute o hjälpte reine med min bil...Han byte bromskivor och bromsbelägg....


'Annars har jag inte gjort så mycket här hemma idag,, för jag kände mig inte så pigg överhuvudtaget.. Så jag har vilat och mysat med André o hampus...


Nu har André badat och nu har han fått mat och nu är det kväller för honom... Se vilken tid han vaknar i natt då?? Alltid bra fråga???? Se om man får sova i natt igen!!!!! Man kan ju alltid hålla tummarna för det...


Jag ska snart själv gå o lägga mig o sova... Känner mig trött..................Sov gott..

Av Maria Pettersson - 25 november 2009 12:50

Min stora kille,, börjar bli sjuk...... Han är lite blek och hängig.... Han är så lugn, han fryser och vila bara titta på TV.. Själv har man ont i hela kroppen och jag hoppas inte att man blir sjuk.. Då skulle det bli jobbigt.....


Så det blir bara att vila och mysa hela dagen....

Av Maria Pettersson - 25 november 2009 11:06

Är på väg hem i från avesta.....har gjort några ärende... Min sötnos sover.....

Ovido - Quiz & Flashcards