Alla inlägg den 6 november 2009

Av Maria Pettersson - 6 november 2009 19:23

Jaaa,,då fick mer främmande ,, min mor o far kom utan jag visste om det...Trevligt att få massor av främmande,, men när man har mycket man ska hinna med,, så blir det inte som planerat..   Nu är hampus ny duscha,,ätit middag så nu ligger han i sin säng.. Det är kväller för honom.. Skönt att man har tider på honom.... Han går o lägger sig mellan kl 19.00--20.00 varje dag.... Han är inte äns upp så sent på helgerna... Det är skönt,,, då man får egen tid, med varandra.. Sen hinner man plocka undan saker som ligger framme...


Nu är allt fixat o klart.....Så nu är det lugn stund här hemma.. Är lite sugen på chips!!! Se om jag har någon ork att åka ner i handla eller min älskade snälla,, rara sambo kan åka handla....Ps,, jag tror att han behöver cigaretter...

 


Av Maria Pettersson - 6 november 2009 17:36

Då har man gjort massor på eftermiddagen.. Hela nedvånningen är ny städat.. Och nu håller man på att göra iordning middag till familjen.. Det blir potatismos och fiskpinnar... Mumms,, jag är faktiskt hungri... Sen har man haft främmande av reines bror och hampus kusin... Så man har haft fullt upp hela eftermiddagen,, och tiden bara runnit iväg.. Jag hade planera på att se på en ny serie som går på SVT, och kolla WEBBTV.. Men det blev inte av.. Så man får ta göra det efter hampus har somnat..


Hampus kollar nu på barnprogram,, men han ska snart in i duschen

Av Maria Pettersson - 6 november 2009 08:28

Vilket trist väder vi har idag,,,, idag regnar det och snön som kom i går är  nästan allt borta,, hampus blev inte så glad när han vaknade och såg att snart all snö var bort.....Så idag blir det regnkläder på sig...... Usch,, vad jag hatar detta väder,, ena dagen snöar det och den andra regnar det.. Varför kan inte snön bara komma och sen blir kvar tills våren kommer..... Slipper hålla på med dessa kläder hela tiden......


Nu är på klädning av kläder och drar till Fagersta!!1

Av Maria Pettersson - 6 november 2009 07:52

Jaaaaa,, då var det redan fredag.. Jag har fyra dagar kvar på planerad graviditet.. Herregud,, snart får vi en bebis till här i denna familj.. Jag bara längtar o längtar,, det ska bli så roligt att ha en liten igen..... Är lite nyfiken om det blir en pojk eller en flicka...... Men det får man vänta o se......


Ja och hampus ska åka till fagersta snart och vara där på förmiddagen,, reine jobbar till kl 15.00 tror jag om han inte slutar tidigare.... Idag ska vi städa ur bilen och kolla om barnvagnen får plats i saaben,,, sätta in bilstolen till den lillen,, så allt fixat när man måste få åka in BB...... Det finns så mycket man måste tänka på.....


Mor o far ska ha hampus när man åker in,,, så man måste packa hans resväska,, men det gör  jag senare.... 14-15 november så ska hampus åka til Stockholm och gå på globen o kolla på Monster jAM med farmor o farfar och sen ska de bo på hotell oxå....Farmors syster och hennes man ska oxå kolla på det med ett barnbarn....


Nu ska man börjar göra iordning frukost åt mig o hampus.. Sen drar jag iväg till Fagersta.....

Ovido - Quiz & Flashcards