Alla inlägg den 9 november 2009

Av Maria Pettersson - 9 november 2009 14:50

love1  Varje dag och varje natt , ser jag dig hur vacker du är i mina ögon.. Du får mig rysa till när jag ser dig... Din blick fångade mig, du tog mig  i din famn..  Jag är glad att du fann mig och tog mig i dina varma armar.. Och vår kärlek till varandra är sann,, och det finns ingen eller någon som kan komma imellan oss..


Kärleks för varandra  = 4 ever!!!

Av Maria Pettersson - 9 november 2009 07:42

   Ingen bebis än!!! Jag bara längtar o längtar!!! Nu vill ja att den ska komma ut.... Att få lukta på en bebis..... Är så segt nu,, man bara väntar, o väntar att  förlossningen ska komma igång...     


Ja o hampus har nyss ätit frukost,, ska snart klä på oss och jag ska åka lämna hampus på förskolan..Sen vet jag inte vad jag ska göra sen....Ligga på soffan eller hålla igång så bebisen kommer ut!!!Mmmm , en bra fråga...

Det fortfarande så trist väder ut,, mulligt och regn som vanligt...

Ovido - Quiz & Flashcards