Alla inlägg den 2 november 2009

Av Maria Pettersson - 2 november 2009 21:04

vän   Nu ska jag gå upp och krama kudden........Sov gott..!!!!!( finns inte så mycket på Tv)  

Av Maria Pettersson - 2 november 2009 19:43

   Nu blir det lite mys i soffan med reine framför Tv...Se om det finns något att titta på då... Annars blir det en tidig kväll för oss,,,reine ska upp  tidigt i morgon bitti.. Puss på er alla bloggare...

Av Maria Pettersson - 2 november 2009 18:40

   Reine håller på o läser en bok åt hampus.. Jag har  precis blivit klar med att vika all tvätt som jag har tvättat idag...... Hoppas att hampus somnar tid idag,, så han inte är seg i morgon bitti... Se om det finns något roligt att titta på Tv senare då...........


Usch ,, jag läste på Aftonbladet,, att det ska börjar snöa i veckan,, kanske på Onsdag... Jag  vill inte det, för jag har inte fått på mina vinterdäck på Saaben...........   

Av Maria Pettersson - 2 november 2009 16:35

Nu håller vi på att göra iordning Middag.. Det blir spagetti och köttfärssås.. Mumss,,,jag se till att hampus kommer in i duschen nu.. Idag ska han läggas lite tidigare ,, för hampus var  lite  seg att  få upp i morse...


Annars har man inte gjort så mycket idag,, det gamla vanliga här hemma.... Städa,, tvätta kläder... Jag pratade med Eva på eftermiddag i en 1,5 timme.. Herregud vad vi kan prata.. Man får massor med idér......

Av Maria Pettersson - 2 november 2009 07:48

Idag är det första dagen på förskolan för hampus efter höstlovet..... Han var lite seg i morse att få upp,, det kan jag inte förstå,, för han gick la sig tidigt i går somnade fort...... Han kanske börja bli sjuk.... Men vi har hunnit ätit lite frukost....Nu leker han med kattungarna.. Snart är klä på sig ytterkläderna o åka till förskolan.....


Jag ska åka över till Fagersta efter jag lämnar av hampus.. Idag kommer jag skriva något interssent för någon här på bloggen... Som jag vet läser   den person min flera gånger om dagen,, men det får hon gärna göra .... .......

Ovido - Quiz & Flashcards