Alla inlägg den 21 november 2009

Av Maria Pettersson - 21 november 2009 18:44

   André sitter i mormor´s knä,, han har precis fått mat av moster jenny   (Nappflaska).... Efter moster Jenny hade varit hos oss,, så åkte vi till Fagersta , hemma till mina föräldrar.. Min syster var där  också....


Vi var där ca 2 timmar,, vi åkte till Lidl... Jag gick in handlade,, lite välling och cigaretter... Hampus, reine och André sätt kvar i bilen.. När vi kom hem så börjar en lite kille ,, bli hungri igen.... Han fick mat och nu sover han....


Hampus ligger sover redan,, jag säger kors i taket... Redan sover??? Början han bli sjuk,,, eller ska han visar sig stor kille....


Nu blir det en lugn och härlig kväll,, framför Tv......

Av Maria Pettersson - 21 november 2009 09:21

Lördag,, min syster kommer hem till oss, på förmiddagen... Hon skulle komma runt kl 10-11.00 Det är helt underbart fint väder ute.. Idag blir det en promenad efter lunch.... Just, lunch,, vad ska man äta för lunch??? Fundera gör iordning, potatismor och pannbiffar.... Det skulle vara gott....


Då behöver jag åka ner till ICA o handla potatis och mjölk ,, för det räcker inte det vi har hemma..... Vi, alla familjen klev upp kl halv åtta i morse... Jag har hängt tvätt och slängt in en ny tvättmaskin... Den är väl snart klar ,,, så ska den hängas upp... Fullt upp här hemma..


På måndag ska ja ner till Vårdcentralen och ta på bort stygnen i från kejsasnittet och sen  kommer BVC på hembesök... Trevligt.....


Nu ska åka ner o handla innan André vaknar igen och vill ha mat igen....

Ovido - Quiz & Flashcards