Alla inlägg under oktober 2009

Av Maria Pettersson - 31 oktober 2009 22:58

      Nu är det  säng dax för mig.. Ska gå upp och kram kudden lite... Jag kan bara le av situationen.... Jag har bara så roligt här hemma...... Härligt,, härligt säger ja bara...... Jag säger en gång till " Livet bara leker för tillfälligt"""


I morgon blir det borlänge, kupolen.... Jippi... Sov gott alla.....

Av Maria Pettersson - 31 oktober 2009 21:24

Nu är det ´tre körer kvar... Jag tyckte synd att Team Amy åkte ur körslaget... Hon tyckte jag var bra och tyckte om musiken de sjöng.... Man längtar faktiskt lite till nästa vecka,, man får se vilken som åker ut då...... Jag får hoppas att jag kan se det, man vet ju aldrig, jag kanske ligger på BB..... Det är bara 10 dagar kvar .........


Nu ska gå ta en varm och skön dusch ,, sen ska ja se om det finns någon film att titta på.....



.........................Sov gott alla..... Glad "Livet bara leker"

Av Maria Pettersson - 31 oktober 2009 19:04

Nu är det kväller för hampus. Han har ätit kvällsmat och är nyduschad o allt... Så nu är det kväller för honom.. Sen blir det myspys i soffan med reine.. Ska som vanligt titta på körslaget,, hoppas att låtarna är mycket bättre denna gången.. Man få se vilken så åker ut nu då.... Det blir faktisk interssant..


Sen har tvättmaskin gått sönder, reine har hittat felet redan,, så vi ska åka till borlänge till Kupolen i morgon , köpa delar till den... Så jag fick åka ner till Svärmor och tvätta kläder idag... Det är tur man har så bra svärföräldrar som jag har......


Annars har man inte gjort så mycket idag,, än att vara med familjen.......

Av Maria Pettersson - 31 oktober 2009 18:50

Fan vad hon är feg hon är.. Hon tagit bort sin blogg och fixat en ny.. Men den var inte så svår att hitta... Vilken dum blondin.. Hihihiii säger ja.. Hon heter nu angeln.bloggplatsen.se

Av Maria Pettersson - 31 oktober 2009 16:25

Jag vann,, fy fan vad skönt.... ..sol  

Av Maria Pettersson - 30 oktober 2009 21:10

Usch var livet kan var orättvis ibland. Så ung säger ja... En jag känner har förlorat en familj medlem i dag... Det finns inga ord i världen som kan tröstar....  Jag beklagar verklingen sorgen för den familjen...

  Ta hand om er och din familj...  

Av Maria Pettersson - 30 oktober 2009 07:43

"Fredag",, är gravid i vecka 38+2 dagar.. Jag tycker att dagar går så fort nu..... Jag bara längtar!!!!! Nu har jag och hampus ätit frukost,, hampus tog idag flingor o mjölk och jag tog ett glas O´boy och fil.... Sen har hampus fått sina örondroppar.. Jag ska med hampus till läkaren kl halv tio och reine ska besikta bilen i Fagersta 9.20 idag...


Hoppas att bilen går igenom (saaben).... Man får hålla tummarna på det....  Sen har man hunnit med att städa i köket här på morgon,, full fart på mig på morgon ... Passa på när man inte ha så ont av foglossning på förmiddagen,,, det blir alltid sämre till Eftermiddag/kväll....



Av Maria Pettersson - 29 oktober 2009 18:45

Nu kylskåp fullt igen , det blev en tur till hedemora idag.. Resan dit,, så hade det varit en olycka med en  lastbil,, så vi fick åka en annorlunda väg till hedemora.......Och hampus är ny duschad och reine har precis varit upp med honom till sängen och han fått sina örondroppar..... Så nu blir det mys i soffan framför TV..... Skönt få en liten egen tid om man får någon.. ...... Är inte lätt när  man har barn som tar upp all uppmärksamhet av en....





Ovido - Quiz & Flashcards