Direktlänk till inlägg 18 december 2009

Börjar förstå lite............

Av Maria Pettersson - 18 december 2009 21:38

Nu har jag läst på lite , hur Iphone fungera... Nu börjar ja får stå,, hur man får ner program o sånt där.. Jag kan säga Er ,, det är inte lätt.. Men jag tror jag kommer bli kanon nöjd me nya telefornen som kommer på Tisdag.. Jag fick mail ifrån 3 att den är redan skickad,, man kanske får den på måndag... Hihihiiii


Jag fick prova min syster´s Iphone idag, när hon var i Fagersta.. Det kändes kanon bra att hålla på me den... Så man var i Fagersta hela Eftermiddagen,, och på kvällskvisten har jag hållit på förstå hur den fungera,, läst lite på nätet...


Nu längtar man bara efter den.. Båda ungarna ligger o sover för kvällen.. André strulade lite i kväll,, men nu sover han för natten.. Se när han vaknar i natt då???????...


Reine har varit nere o eldat för kvällen,, i natt kommer det bli en kall natt.. Man vill ju inte frysa när man vaknar i natt och i morgon bitti..  Se om man åker o handla de sista julklapparna i helgen... Det kanske är det bästa innan den riktiga julstressen kommer från alla människor, som får sin lön på Tisdag el Onsdag...


Nu ska gå upp lägga mig i min sköna säng,, sov gott alla trevliga bloggare..








 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Pettersson - 21 december 2009 12:07

Detta är min nya blogg,, ja byter för att Iphone fungera inte blogga till denna bloggportal...   http://mysan1980.blogspot.com/ ...

Av Maria Pettersson - 20 december 2009 15:44

Min sötnos sover.....

Av Maria Pettersson - 20 december 2009 11:36

Då har man äntligen skottat klart gården för denna gång,, men det snöar ute.. Sen blir det väl en tur igen att skotta ....Hampus är ute och åker me sina längdskidor... Å vad jag tycker det är mysigt me vinter,, när det vitt överallt.... Sen har man...

Av Maria Pettersson - 20 december 2009 09:05

  God morgon. Idag är det 4 advent,, och snart julafton och det är massor me snö ute. Det har kommit lite mer under natten .. En fördel är ju att är mycket mildare ute ,, så idag tänkte jag ta en promenad med André i vagen,, om det går som planne...

Av Maria Pettersson - 19 december 2009 22:59

Vi åkte till borlänge på eftermiddagen för handla de sista julklapparna ... Innan vi kom iväg.. Så hade vi stora problem att få igång bilen.. Den vill inte starta,, på grund av att batteriet i bilen var dålig och man hade fått en ispropp oxå.. Så det...

Ovido - Quiz & Flashcards