Direktlänk till inlägg 18 december 2009

Fredag..

Av Maria Pettersson - 18 december 2009 08:23

Då var det fredag och det fortfarande kallt ut,, men inte så farligt  minus 12 grader.. Det känns skönt att få gå ut och lämnade hampus på förskolan... Bilen var lite seg att starta,, jag tror man får köpa ett nytt batterie eller åka hämta vårat batterie som svärföräldrarna har lånat till deras husvagn.. Det skulle inte var roligt när inte bilen startar,, att det inte finns inge batterie i bilen...


  Jag är fortfarande glad,, för man pratade me Eva. Hon är helt suveränt bra kompis ,, som man kan prata om allt me, och hon får man reda på massa saker om vissa som pratar skit om mig,, som inte är sant.. hihiiiiiiiiiiiiiiii Well,well, vad ska man göra me sådan personer,, jo att skita i dom fullständigt,, och det göra...



"Fredag",, idag ska hampus julpynta julgranen i kväll.... Å vad kattungarna kommer få har roligt ,,hihiii, så man får väl gå plocka upp alla julkulor hela tiden.. Jag vill inte ta upp julgranen i år, men reine o hampus vill det,, men då ska dom gå plocka upp julkulornar, men det blir jag allafall..


André har sovit bra i natt igen.. Från kl 20.00---03.00,, då fick han mat och somnade om till kl 07.00....  Hampus har sovit bra oxå utan mardrömmar... Skönt för honom... Han går sista dagen på denna veckan, men han går oxå på förskolan på Måndag ,, sen har han jullov....


                                                  





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Pettersson - 21 december 2009 12:07

Detta är min nya blogg,, ja byter för att Iphone fungera inte blogga till denna bloggportal...   http://mysan1980.blogspot.com/ ...

Av Maria Pettersson - 20 december 2009 15:44

Min sötnos sover.....

Av Maria Pettersson - 20 december 2009 11:36

Då har man äntligen skottat klart gården för denna gång,, men det snöar ute.. Sen blir det väl en tur igen att skotta ....Hampus är ute och åker me sina längdskidor... Å vad jag tycker det är mysigt me vinter,, när det vitt överallt.... Sen har man...

Av Maria Pettersson - 20 december 2009 09:05

  God morgon. Idag är det 4 advent,, och snart julafton och det är massor me snö ute. Det har kommit lite mer under natten .. En fördel är ju att är mycket mildare ute ,, så idag tänkte jag ta en promenad med André i vagen,, om det går som planne...

Av Maria Pettersson - 19 december 2009 22:59

Vi åkte till borlänge på eftermiddagen för handla de sista julklapparna ... Innan vi kom iväg.. Så hade vi stora problem att få igång bilen.. Den vill inte starta,, på grund av att batteriet i bilen var dålig och man hade fått en ispropp oxå.. Så det...

Ovido - Quiz & Flashcards