Alla inlägg den 27 november 2009

Av Maria Pettersson - 27 november 2009 16:22

Jag har julpyntat klart ett vardagsrum idag och har damsugit och torkat golvet där... Så det är skönt att ha ett rum är klart... Men jag har två rum kvar att julpynta ,, det är köket och TV-rummet  kvar.... Men jag kommer inte att hinna klart med det idag.. För jag håller på att tvätta julgardinerna som ska vara i köket.. Men jag behöver köpa ny julgardiner till Tv-rummet,, se om jag hinner göra det i morgon el...................


Jag kommer o lägga ut bilder ,, när julpyntet är klart...Nu ska ja sitta framför datorn ett stund,, innan jag ska åka ner o handla lite smått o gott till kvällen....



Av Maria Pettersson - 27 november 2009 10:00

Då har man varit i köpt kattsand,,nu blir katterna glad på mig när dom få fräsch kattlåda senare när jag kommer hem...... Mormor o morfar håller på med att julpynta,, hampus vill så gärna hjälpa till ,, men fungera inte så bra .. Men han får hjälpa mig hemma med julpynta när reine kommer hem i från jobbet.... Reine få ha hand om André när jag o hampus julpyntar och städar...


Vad ska man äta för lunch idag då???? Alltid en bra fråga...... Se vad mamma o pappa ska äta för något idag då,, man kan få äta här,, slipper man laga mat själv... hihiiiiiiiiiiiiii


André har nyss fått mat... Han har varit vaken nu på förmiddagen en längre stund,, så nu sover han..... 


 Hampus tittar lite på Tv här hos mormor o morfar.....


Tack syrran ,,(datajenny) en mycket bra kommentar av sig,, jag håller fullständigt med dig om den saken....... Det är så jävla fegt.....



Av Maria Pettersson - 27 november 2009 07:25

God morgon... Det är fredag....Vilka fina kommentarer man har fått,,, den personen måste vara helt ................ , jag vad ska man säga... Jaaa,, med fortsätt bara du..... Jag förstår  inte varför hålla på så där.....


André sov bra i natt, men jag är lite trött hade svårt att sova i natt... Han sov från kl 21.00--02.00----- han somnade om till kl 6.40 Då fick han mat igen.... Nu sitter hampus kolla på barnprogram,, han är hemma i dag också från förskolan...... Han hade inge feber i går.. Han har hosta och  är lite blek....


Jag ställde mig på vågen i går kväll,, har gått ner 1.4 kilo till..  Nu har jag gått ner 11 kg efter förlossningen... Och jag ska gå ner mer i vikt,, ni ska få se....Magen är fortfarande lite svullen efter kejsasnittet....


Nu på morgoooooon,,, ska vi åka till fagersta, jag o grabbarna ska köpa kattsand som vi glömde i går när vi handlade..


Om André sover på eftermiddag,, så blir det att städa och julpynta med hampus.... Reine var sugen på åka till busborgen,, men jag vet inte om jag vågar åka med André,, det är ju inte så bra att träffa så många barn, när det går svininfluensan när han är bara två veckor´s gammal...... Vi får se  hur det blir me det...  


Nu ska man fixa håret och sminka mig,, så man vaknar någon gång idag... hej svejs.........








Ovido - Quiz & Flashcards