Alla inlägg den 10 november 2009

Av Maria Pettersson - 10 november 2009 07:47

Jaa, är det snart en bebis i denna familj.. Jag fick åka in till BB i natt för en kontroll,, för vattnet hade gått. Allt såg bra ut.. Och bebisen mådde bra i magen.. Jag fick åka hem igen,, för att värkarna  var så långt i emellan... Men vi ska tillbaka i dag på eftermiddagen igen kl 14.00 Då ska dom kolla på hjärtljudet på bebisen och göra ett ultraljud på mig.... Bara för att kolla att allt ser rätt ut.. Men jag hoppas då att värkarna har kommit igång ordentligt då.. Så bebisen kommer ut snart.. Är så nyfiken vad det är för kön!!!!


Kom hem kl 4.00 i natt,, så man har försökt att sova lite,, den går ju inte så bra.. Men vi gick la oss tidigt i går kväll,, för att kanske skulle få åka in... Man har allafall sovit mer än 5,5 timme... Det blir väl ligga i soffan och kolla på TV och vila sig,, så man orkar med förlossningen sen... Men reine ligger o snarkar o sover så gott....


Hampus är hos farmor o farfar.... Vi fick lämna honom där i natt.. Först skulle mina föräldrar ha honom,, men västerås sjukhus ringde o sa i går att mamma skulle på en röntgen kl 9.00 idag.... Så kan det gå!!!


Nu har jag några samtal jag ska ringa....

Ovido - Quiz & Flashcards