Alla inlägg under januari 2009

Av Maria Pettersson - 31 januari 2009 17:13

Nu är man hemma äntligen, har jobbat 8 timmar idag, men tiden har gått fort på jobbet, . Är lite trött i huvudet, men det går snart över, när vännerna kommer hit.. 


Fest, Fest, Fest, blir det idag hos oss.. Vännerna eva, theres, jörgen kommer hit,, å vad det kommer blir roligt..


Jag kommer uppdatera i morgon, hur det blev....

Av Maria Pettersson - 30 januari 2009 19:00

Nu har man varit handlat.... Vi var inne på GLASBANKEN, köpt lite drickbart tills i morgon...Sen var vi  självklart i på  mitt jobb, (lidl) handla lite där oxå.. Nu fattas bara packa ner hampus packning som han ska med sig till Mormor imorn..


Nu väntar snart TV för mig, bara ta det lugnt ikväll......

Av Maria Pettersson - 30 januari 2009 14:32

Tack för att du finns


För varje slag mitt hjärta slår,
Så hoppas jag att du förstår.
Att varje slag, det slår för dig.
Tack för att du finns hos mig.

Du lärde mig le åt allt svårt,
Du finns vid min sida
när livet är hårt.
Du vet att du betyder allt för mig,
Jag skulle aldrig kunna leva utan dig.

Tack för att du finns
och lyser upp min dag.
Hoppar du, Hoppar jag!
Jag älskar dej...

Av Maria Pettersson - 30 januari 2009 12:34

Idag är det riktigt fint väder, kallt, snö och solen lyser på den  blå himlen.. Man kanske skulle gå ut på en promenad med hampus.. Men först ska ja göra iordning lite lunch till mig o hampus, det blir potatismos o fiskpinnar o grönsaker..


Sen har mycket med saker jag ska hinna med idag.. Packa hampus väska, för han ska till Mormor i morgon,, han ska sova där lördag till söndag.. För vi ska få främmade i morgon kväll.. Eva, theres (grannens flickvän), samt honom (J) , så vi blir några st , så jag ska passa på göra allt idag...


Imorrn börjar jag klockan 7.00, det kommer bli roligt att jobba, när man har varit ledig i tre långa dagar.. Jag slutar jobba kl 15.30 imorrn...

Reine kommer lämna hampus hos Mormor i morgon, samt han ska upp till min Farbror och hjälpa honom med hans dator..


När man slutar kl halv fyra imorrn, så hinner ja fixa iordning mig innan sällskapet kommer,, å vad det kommer bli roligt...

Av Maria Pettersson - 30 januari 2009 09:32

Nu har man ätit frukost, ja o hampus..,,, så nu kallar duschen på mig.. 


Min syrra kommer till Fagersta idag, hon undra om vi skulle komma till Fagersta idag. Hon vill träffa hampus, men jag vet inte om ja någon lust att åka till dit idag,, men vi får väl se efter duschen om jag känner mig piggare..

Av Maria Pettersson - 29 januari 2009 19:02

Middagsgästerna var nöjda med maten. Det blev köttgryta med ris och grönsaker till.....


Jag fick en avia på posten,det var mina nya gardiner, så jag har nyss varit ner till ICA och hämta dom... Min älskling hjälpte mig o få upp dom.. Å var det blev snyggt i köket.... Så nu är köket helt klart.....

Av Maria Pettersson - 29 januari 2009 08:54

God morgon!!!


Idag har fullt upp igen,, på städ listan står det att jag ska städa badrummet och i köket,, så det är bara göra det.. Men jag tror det att jag städar i Fin rummet oxå, för jag ska middags gäster idag kl 16.00 Jag är inte hundra på vad man ska för middag än, jag ska ha ris allafall, har fundera på att göra köttgryta....


Nu ska titta lite tv och sen ska sätta igång....

Av Maria Pettersson - 28 januari 2009 15:19

Har varit ner till Apoteket och hämtade min salva som jag har väntat på flera veckor på.. Du kan jag få smörja in kroppen med salvan,,, hoppas min psoriasis blir bättre..Är inte så roligt nu på vintern,,, längar till sommaren..


*Jag ska säga Tack, en för helt under bra låte jag fick i helgen.. Gotta Be Somebody av Nickelback...De är jättebra...!!!


Nu kom reine hem, se om vi åker till Västerås idag....


Stort Tack...

Ovido - Quiz & Flashcards