Alla inlägg den 28 november 2009

Av Maria Pettersson - 28 november 2009 18:15

Idag åkte vi till Borlänge för att gå handla lite julpynt.. Jag hittade lite, men inga julgardiner till Tv-rummet..... Så det är bara Tv-rummet som jag inte har julpyntat klart.....


Efter vi hade varit i borlänge,, så åkte vi till Ludvika för att träffa min syster som bor där med sin man .... Så man har nu varit hemma ett tag och André sover och hampus tittar på Barnprogram... Och reine o jag sitter i tv-rummet och sitter framför datorerna ... Och jag har en kattungen Molly som ligger brevid mig och spinner o spinner... Hon är så mysig....


Jag har också hunnit med att damsugit i köket och hallen och byt kattlådan på övervåningen... Men jag tänkte ta det sista med städningen i morgon,, om det går som planerat....... Hihihiii





Ovido - Quiz & Flashcards