Alla inlägg den 30 november 2009

Av Maria Pettersson - 30 november 2009 17:46

Jag har haft en tung dag ,,jag kan inte förstå varför ,, André har sovit bra under hela dagen,, så kan inte vara sliten allafall.. Men kan inte förstå varför,, om jag visste, varför denna dagen har varit tung....  Men det kan ju vara så att det jävla trista vädret vi har.. Bara regnar o regnar,, kan det aldrig ta slut på regnvädret.... Jag som hade planera på ta en promenad idag ,, men jag vill inte gå ut i regnet.. Man blir ju blött och kall.. Men det finns ju kläder för sådana här väder...


Man får hoppas att det är bättre väder i morgon, bara inte det regnar ,, så är jag nöjd... Då kan man allafall gå ut på en promenad ,,, bara man får röra på sig så blir ja glad.....


Jag längtar till sommaren och få ligga o sola och bada i poolen.... Bara längtar"


Nu är det middag,, potatis och fiskbullar,, inte det bästa middagen,, men det är gott att äta allafall.. Hampus tycker om det ,, efter det så är det kväller för honom... André ligger i vagen,, och är vaken....

Av Maria Pettersson - 30 november 2009 11:50

Då har man besiktat bilen idag,, och det gick igenom denna gång.. Nu får man åka ett år till med bilen,, skönt... Sen har man varit o hälsat på gammel mormor med André .. Hon hade inte sett André.. ..


Man har varit o hämtat hampus på förskolan,, han var genomblöt.. Byxor och jacka var blöta,, inte alls kul... Sen hade hans byxor gått sönder också.. Man måste väl åka köpa nya byxor till honom igen...  Han sliter byxor den grabben...


Nu ligger André sover och jag värmer på lite mat åt mig.. Hampus har nyss ätit på förskolan.....


Se hur länge André sover nu då!!!

Ovido - Quiz & Flashcards