Alla inlägg den 7 november 2009

Av Maria Pettersson - 7 november 2009 19:19

Det blev inge handlade i dag,, för reine kom hem så sent i från  borlänge.. Så nu är man hungri,, jag som var så sugen på göra iordning den middagen.. Men nu går det inte det.. FAN, FAN,FAN säger ja.. För man hade inte alla saker hemma .. Och det är bara lidl som har sånt,, som jag var sugen på ....... Reine är inte hungri,, han åt på Mcdonald´s i borlänge...


Nu blir snart att kolla på körslaget,, men en  hungri magen...

Hampus är nyduschad och han ska upp o läggas nu!!!!..

Av Maria Pettersson - 7 november 2009 15:19

Då har man tvätta sista tvätten för idag då..Tvättat våra sängkläder och täcken .. Och tvättat hampus vinterjack som såg ut för jävlig ut...Sen har man lagat mat,,det blev ris, korv och grönsaker till..Blev fakiskt super gott... . Nu leker hampus med en tjej kompis.. De leker bra tillsammans... Så nu har man lugn o ro säger ja.... ...


Reine är med grannen upp till borlänge,, de skulle gå o kolla på Jula... Så man är själv med två ungar... Man har nu lite tråkgit ,, när man är själv.. .. Vad ska hitta på för något nu då!!! Städa har jag inge lust att göra för det har man gjort tillräckligt ..... Finns inget på Tv heller.!!!!  Puuuuuuuuuuuuuuuuuuu...



Av Maria Pettersson - 7 november 2009 09:46

Då var det lördag..... Ingen bebis än....... Hela familjen gick upp vid halv åtta tiden....Jag har fixat en tvättmaskin redan och städat ur bilen,, fått in barnvagnen och barnbilstolen till lillen.. Nu är det fixat o klart,,, skönt..... Då behöver man inte tänka på det när man måste åka in BB....


Vi måste åka handla kattmat senare idag.... Prata med grannen om kattvakt sen oxå.. Det är mycket man måste tänka på ...... Jag blir helt snurrig på allt jag måste tänka på och fixa iordning...





Ovido - Quiz & Flashcards