Alla inlägg den 22 november 2009

Av Maria Pettersson - 22 november 2009 18:22

Hampus har tappat sina första två tänder idag........ Han blev super glad för det.. Nu väntar han på tandfen ska komma ge en slant i glaset... Mmmmmmm....


Bäst att man inte glömmer bort det...*Då skulle de bli katastrof... Bäst att ställa klockan på väckning i morgon innan hampus vaknar i morgon bitti...


Reine har precis varit o eldat i pannan för  att få varmvatten... Så hampus ska hoppa in i duschen.. Det blev lite sent i dag,, för vi fick främmande av reine´s bror  så sent....... Sen var vi till Avesta o handlade på Coop...


Fullt fart här hemma hela dagarna.... Nu ska jag fixa lite kvällsmat åt hampus innan panna blir varm.....



Av Maria Pettersson - 22 november 2009 12:18

Är ute på en promenad..

Av Maria Pettersson - 22 november 2009 10:17

Nu har man äntligen städat klart på nedervåningen... Plockat och donat lite.. Nu ser det fint ut igen,, men hur länge??????????????????????.... Nu hör jag att André börjar vakna till liv.... Då vill han ha mat som vanligt...........Sen blir det en promenad i vagnen med honom... Då kan reine passa på att laga maten,, när jag är ute går en promenad..... Inge roligt väder,, men jag behöver röra på mig .. Ta med mig min Mp3 - spelare att lyssna på musik... Kanske promenad går lättare.....



Av Maria Pettersson - 22 november 2009 07:45

André har sovit kanon bra i natt igen.. Från kl 22.00--04.30,,, då fick han natt målet ....Sen somnade han om igen en liten stund.. Sen var han vaken en stund innan han började bli hungri igen... Nu ligger han i vagnen,, men jag tror inte han sover än,, men det kommer han göra snart.... Han äter o sover hela tiden.. Man ska inte klaga... Om en vecka,, så kommer han vara vaken mera,,,, det kommer bli roligt..


Hampus vakande halv sju i morse,, men det kan jag förstå... Han somnade kl 19.00 i går kväll... Han måste ha varit trött i går kväll, somnade utan några problem alls,, det brukar alltid vara något strul när han ska sova...


Hoppas att blir samma i kväll,, när det förskolan i morgon (Måndag)... Idag får vi främmande av Reine´s  bror och fru och André och hampus kusin kommer hit...

  Jag ska snart börja städa här i huset nu på förmiddagen,, passa på när André sover..... Man vet ju aldrig när man får tid över att göra sådana saker.. Man måste hålla på leka o gosa med hampus i mellan rum.....   Så han inte känner sig utanför......

Ovido - Quiz & Flashcards