Alla inlägg den 4 november 2009

Av Maria Pettersson - 4 november 2009 18:55

Två st kompisar kom förbi  för att leka med hampus.. Så hampus åt lite sen middag ,, men då åt han jätte mycket istället.... Nu är han i duschen,, sen blir det sängen för honom... Sen har vi främmande av grannen också,, så man har haft fullt hus  en stund....


 I morgon är det 5 november och min graviditet är planerat till 10 november.. Det är inte så mångar dagar kvar.... Än så länge känner jag inga värkar eller förvärkar överhuvudtaget.. Men det skulle inte göra något om att värkarna skulle börjar.. För nu börjar det bli jobbigt bara att vänta tills det ska börjar....


Nu ska ja gå se till att hampus tvättar sitt hår ordentligt.......

.








Av Maria Pettersson - 4 november 2009 16:19

Idag har man inte gjort så mer än att legat på soffan .... Har inte haft någon orkar att göra någoting alls... Men jag vill/ har mångar tankar på vad jag vill göra.. Men i morgon ,,, ska jag allafall damsuga och torka golven på hela nedevåningen igen.. Jag måste göras..........


Nu ska vi allafall börjar med att laga middag ,, det blir potatismor och Ungstek falukorv..Mums,, för jag har inte ätit någoting alls bara frukost,, och det är inte mycket. Hampus fick jordgubbskräm till mellis på eftermiddag,, men han åt upp hela paket av jordgubbskräm,, så nu måste man köpa hem mer.....


Är lite godis sugen!!! Se om jag orken att åka handla lite godis efter middagen.... ...

Ovido - Quiz & Flashcards