Alla inlägg den 26 november 2009

Av Maria Pettersson - 26 november 2009 18:10

När reine hade duschat av sig,, så åkte vi över till Fagersta och handlade lite,, sånt som vi hade slut på..Självklart så glömde jag köpa kattsand.. Så jag måste åka till Fagersta i morgon och handlade det på förmiddagen....


Reine har precis givit André mat.. Så nu ligger André´i famnen på reine och myser lite.. Härligt att se....


I morgon ska jag försöka hinna städa här hemma ordentligt när André sover... Man kan ju alltid försöka..



Av Maria Pettersson - 26 november 2009 14:47

Livet bara leker,,,det är så jävla skönt att man inte behöver fundera vad man skriver om..... Att man får skriva vad man tycker och vad man anser,, det är så skönt.... Jag håller mig alltid till sanningen och jag skulle aldrig ljuga och sen skriva om det... Det är så jävla skönt att inte veta vad den  "personen" har för blogg.... """Så skönt""..... Glad 

 


 Har fundera på att byta blogg,, men jag kom fram att det är ingen menning,, för man vill ju ha kvar sina läsarer,,  och jag står för det jag har skrivit i min blogg....


Nu sitter ja o vänta på att reine ( ) ska komma hem i från jobbet,, jag har inte gjort så mycket idag,, har  tvättat kläder och skurat golvet i hallen...

*Fundera på åka handla sen när reine kommer hem om han orkar ..............







Av Maria Pettersson - 26 november 2009 09:21

Hampus är fortfarande lite sjuk..... Så han blev hemma i från förskolan idag och imorgon... Och jag hoppas inte André blir sjuk..... Idag är den första dagen utan att reine är hemma... Så nu måste jag ha bättre planering hur  dagen ska gå så bra som möjligt,, än som länge har dagen gått som jag har planerat....


Jag o hampus kollar på tv- barnprogram och André ligger brevid mig i soffan , mätt o belåten..... Rör sig med händer och fötter.... Och blir lite förbannad i bland ,, när det inte går som han vill.... Då får han bli förbannad,, man ska inte gå bära på honom hela tiden...... ....


Ser ut att det ska bli bättre väder ute idag,,,,, puuuuuuuuuuuuuuuu,, nu kan man inte gå ut på en promenad,, när man har en sjuk unge här hemma......  Hoppas att vädret blir bättre i helgen......................Får ta promenad då.......

Ovido - Quiz & Flashcards