Alla inlägg den 24 november 2009

Av Maria Pettersson - 24 november 2009 14:59

Nu känner jag mig lättnad att stygnen i från kejsasnittet är borta.... Allt såg bra ut,, ingen inflammation......  När kom hem så,, hade reine matat André så han var nöjd och glad när jag kom hem.. Nu ligger han i vagnen och hickar o hickar förfullt.....


Vad ska hitta på för något nu???? Jag skulle behöva damsuga o torka golven ,, men jag har ingen ork att göra något sådant idag.......


Ibland har man ganska långtråkigt här hemma.... Men det finns ju mycket som helst att göra om man vill..... Hur länge kommer jag kunna vara hemma med André innan jag klättrar på väggarna här hemma......  Jag saknar faktiskt jobbet..........



Av Maria Pettersson - 24 november 2009 08:47

Herregud vad André kan sova på nätterna,, vi gick la oss kl 21.30 i går och André vaknade kl 03.00 och han ville ha mat,, efter han hade fått mat,, så somnade han om igen på en gång... Han sov till kl 7.00 Man är nu utvilad o allt.... Hampus var likadan´t när han var så liten av sig..


BVC var på hembesök hos oss i går.. André vägde 3555 g , han går upp i vikt som han ska... Och idag ska ja ta bort stygnen på vårdcentralen,, jag är lite nervös för det.. Vill inte att det ska göra ont när de ta bort dom... Men det kommer säkert gå bra,, jag får tänka positiv på allt...


Som vanligt, är det bara skit väder ut,,,, bara regnar, o regnar ,,, inga alls roligt......


Hampus är på förskolan  och reine är nere i källan och eldar i pannan...

Ovido - Quiz & Flashcards