Alla inlägg under april 2009

Av Maria Pettersson - 30 april 2009 11:30

Ja o Eva ska gå på Britney Spears i Gloden i 13 juli ... Biljetterna släpps 11 maj kl 9.00...Då kommer ja o eva sitta framför dator den förmiddagen och beställa två biljetter.. Dom är ju inte billiga kan ja säga.. Den platser som vi vill ha kostar över 900 kronor.


Sen har  är vi planerat att vi ska åka bil ner till en förort till stockholm och sen tar vi tunnelbannan in till Globen.. Å vad roligt vi kommer ha... Bara längtar.. Jag har ju semester då...Så man slipper tänka på vilken tid om jobbar o slipper byta skift...


Nu får jag hoppas att tiden går fort.. Hihhii

Av Maria Pettersson - 30 april 2009 08:09

Idag är det valborgsmässoafton och det är fint härligt väder ute.. Annars brukar det regn o snöa när det valborg.. I dag när man ska jobba snart så måste man vara noga med legitimmation på ungdomarna,, för det är sådana dag när alla ungdommar under 18 år vill dricka sig fulla..


Äta lite frukost, sen är det bara att fixas iordning sig.... Hoppas att jobbet går lika fort som det gjorde i går....Men det tror jag det kommer bli.. Det kommer var mycket med folk ute som vill handla.. Och i morgon är jag ledig 1 maj....

Av Maria Pettersson - 29 april 2009 22:42

Jag sätt tittade på HockeyVM... Sverige spelade mot USA... Usch vad spännade det var... Sverige låg under 2-5 mot USA när det var bara 10 minuter kvar av matchen.... Men så självklart så kämpade sverige tillbaka och vann match med 6-5 .. ... Jag  sätt i soffan och var jätte nervös.. När USA gjorde sitt femte mål, så var jag när gå lägga mig.. Men så tänkte jag att nä, jag tittat tills matchen är slut..  Jag är nöjd med mig själv att jag tog det beslutet och kolla klart matchen.. Det kunde inte bli bättre..


Men nu ska jag gå lägga mig o sova... Reine har gått lagt sig för länge sedan.. Han är inte intersserad av ishockey.. Men det skulle vara roligare om man hade lite sällskap och titta på ishockey..


Natti, natti 

Av Maria Pettersson - 29 april 2009 12:05


 När jag gjorde testet så skrive de så här om mig!!! Så är jag!!!


Du är modig och bryr dig om andra än dig själv. Du älskar att hjälpa andra och du vill gärna känna dig uppskattad. Du försöker alltid bli en del av gänget, vilket funkar för det mesta, men ibland kan du känna dig utanför. Det borde du inte göra, för folk gillar di för den du är!

Av Maria Pettersson - 29 april 2009 11:04

Min svärmor ringde mig och var helt förstörd och trött... Hampus kusin fick åka in till akuten i natt, han akut opereras i natt.. Han hade så ont att han inte kunde gå...


 Å vad jag tycker synd om honom.. Operation gick bra...Vi tänker på dig!!!! Krya på dig...

Av Maria Pettersson - 29 april 2009 09:57

Nu är det roliga kvar, att göra.. Göra rent efter frukosten.. Puuu..

Av Maria Pettersson - 29 april 2009 08:40

Nu har hampus ätit lite frukost, han åt två smörgåsar och ett glas mjölk.. Han ville inte  ha gröt,, så nu tänker jag göra iordning lite gröt till mig.. Magen pratar med mig...



*L*

Av Maria Pettersson - 29 april 2009 08:27

Vilken bra den här dagen kommer bli.. Tack för det !!!! Jag vill inte skriva vad det handlar om, för det kan bli missförstånd.... Men är bra sak för mig... Nu kan ja le mera....

Ovido - Quiz & Flashcards