Alla inlägg den 30 september 2009

Av Maria Pettersson - 30 september 2009 14:44

Då har man städat klart för idag,,,, samt jag hann med att bygga ihop byrån, som jag har haft i 6 månader.. Reine skulle ha byggt ihop den för länge sedan,, men det har aldrig blivit gjort.. Så nu tog jag mig i kragen och gjorde det själv.. Det gick super bra att göra det själv.. Så nu har alla babis kläder fått en egen plats... Jag såg att jag måste köpa några mössor och strumpor.. Sen är klart med kläder till babisen... Under vad det kommer bli en tjej eller kille.. Interssant väntan..


Så man har inte legat på lat sidan idag allafall,, och det är skönt.. Är nu lite svettig ,, ska hoppa in i duschen snart,, så man får göra sig lite snygg.... Reine kommer väl hem snart,, han visste inte om han slutade kl 15 eller16.00,, det beror på hur mycket jobb han har på jobbet.. Han väntar fortfarande på plåtar han måste ha för göra färdigt ett projeckt...


Sen har man sprungit efter hampus ,, se till att han inte skräpar ner efter det jag har städat hela huset nästan..... Ingen roligt om det ser ut som skrothögen på en gång efter man gjort ett ordentligt jobb här hemma...Glad





Av Maria Pettersson - 30 september 2009 07:32

Vaknade kl 6.30,, jag har sovit mycket bättre i natt..Så idag ska jag ta i tag som behövs här hemma... Bara man sätter igång så går  detta fort....Sen kan man ta det lugnt på eftermiddagen eller hitta på något roligt...


Hampus o jag har ätit frukost redan.. Jag ska snart gå ut och få igång bilen,, så att den är varm när vi ska åka till förskolan om en liten stund.. Ingen allas roligt att skrapa runtorna på bilen nu.. Usch vad jag hatar Vintern och kylan,, tycker att det ska vara sommar hela året runt...


Bäst sätta igång då!!!

Ovido - Quiz & Flashcards