Alla inlägg den 22 september 2009

Av Maria Pettersson - 22 september 2009 20:18

Jaa, då har man lärt sig något nytt på jobbet idag,, roligt att få lära sg något nytt efter alla år.. Annars på jobbet gick det helt suveränt bra,, suttit i kassan och plockat lite varor... När man kom hem,, så började jag städa upp efter reines matlagning.. Sen sov inte hampus än,, så man fick gå upp natta honom oxå.. Nu sitter ja i soffan med datorn i knät.. Kollar om det blir något på Tv.. Det ser ut som att det blir inge bra på tv,, eller något som jag är intersserad av.....


Se om det finns en film att titta på då,, på datorn... Annars är det väl sängen som gäller för mig snart. Har  många planer för i morgon bitti,, när hampus är på förskolan,,ska nämligen städa hans rum och övervåningen.. Passa på att göra det när han inte är hemma, så man får vara själv och plocka bort det som ska slängas.... Sen kommer Mor o far förbi i morgon eftermiddag....


Sov gott alla....



Av Maria Pettersson - 22 september 2009 07:34

Nu är har man ätit lite frukost med hampus i köket,, hampus är påkläd o allt,, så nu är det bara o vänta tills man åka till Förskolan med honom.. Idag ska man jobba några få timmar,, jag skulle vilja jobba flera timmar ,, men nej då,, det får man ju inte... Det kommer bli så roligt att få jobba idag.... Träffa jobbakompisarna...


Nu har jag inte tid mera o skriva i bloggen,, måste hinna o sminka mig innan jag måste åka med hampus till förskolan..


Skriver senare..

Ovido - Quiz & Flashcards