Alla inlägg den 3 september 2009

Av Maria Pettersson - 3 september 2009 08:32

Usch vad det känns tomt här hemma utan hampus.. Man tänker att man ska göra så mycket här hemma när man är barnledig,, men det blir ingeting,,, när hampus är bort... usch vad jag tycker det är tråkigt att hampus är borta och reser med farmor o farfar.. Men i morgon kommer han hem,, det är tur att han inte var bort så många dagar,, annars hade jag klättrat på väggarna här hemma..


Jag kan inte förstå att vissa inte vill ha sina barn eller orkar inte ha sina barn hemma oss sig.... Konstigt säger ja.... Är det något fel på dom personer som vill alltid lämna bort sina  barn.. Ibland måste man lämna bort till någon, några timmar eller så, för man ska göra ärende,, men inte hela tiden.....


Usch,, hoppas denna dag går fort,, så kommer min lilla pojke hem i morgon fredag..... Jag tror att han har haft det så roligt med farmor o farfar.. Nu ska ja klä på mig och åka till fagersta och vänta ut tiden,, jag börjar jobba kl 14.00 --- 19.00


Åker till mor o far i fagersta och håller dom sällskap innan man börjar jobba,, man kanske få lite lunch där idag... Man vet ju aldrig.. Så man slipper laga mat själv...


Ha en bra dag alla...

Ovido - Quiz & Flashcards