Alla inlägg den 10 september 2009

Av Maria Pettersson - 10 september 2009 18:07

   Å vad jag är trött o sliten... Bara längtar tills på lördag eftermiddag när man slutar sitt skift då,, sen är man ledig på söndag ,, å vad jag längtar till den dagen Söndag!!!


Det gick faktiskt jättebra i morse att arbeta ,, fan vad jag slet som ett djur ... Sen satt jag mig i kassan ,, gjorde ett pass där i dag 6 timmar i kassan,, så man är lite tung i huvudet, men det går snart över.. I morgon så är det gå upp tidigt igen kl halv sex ... Börjar jobba 7.00--15,30 Tycker synd om hampus att måste gå upp så tidigt på morgon och åka till Fritis/ förskolan..


Hampus har varit in i duschen redan och ätit  kvällsmat,, gröt och smörgås och ett glas mjölk.. Om en halv timme ska han upp i säng´s... Själv ska ja in i duschen och sen blir det  att titta på Tv innan det är sängen för mig oxå... Fundera lite på göra lite kvällsmat till mig oxå.. Men vad för något? Alltid en bra fråga,, men jag hittar alltid på något gott att äta.. Hehehe...



  

Ovido - Quiz & Flashcards