Alla inlägg den 4 september 2009

Av Maria Pettersson - 4 september 2009 20:07

Nu har hampus kommit hem i från Tyskland....... Å vad jag har saknat honom så...... Jag blev så glad när jag såg honom när jag kom hem i från jobbet... Min lilla älskling är äntligen hemma... Har saknat honom så!!


Nu har vi fått in honom i duschen,, han kunde inte sluta o prata,, var lite knepigt att få in honom i duschen.. Han ser  lite sliten ut.. Det kan jag förstå... Han har gått jätte mycket i Lucbeck... De fick låna min kamera ,, så har jag titta på massor med bilder.. Mesta på hampus och farfar...


De har varit på flera olika ställen... Man får väl höra sen av farmor ,, hur det har varit där nere i tyskland..


I morgon så jobbar jag 8 timmar... Jag ligger inte på lat sida allafall.... Man kännar ju massor med pengar ,, när man jobbar på helgen.... Roligt att få pengar slutet av månad....


Nu ska titta på Tv ,, sen är det kväller för oss. Man ska ju upp tidigt i morgon bitti....

Av Maria Pettersson - 4 september 2009 07:51

Jaa, då var det fredag..... Hampus kommer hem i dag på kvällen,, hoppas att jag har slutat redan då från jobbet.. Jag börjar jobba kl halv tolv idag,, men jag vet inte än vilken tid jag slutar än.. Det får jag reda på när jag kommer till jobbet... Jag hoppas att jag slutar vid den jag skulle först sluta...


Det är lite ensamt här hemma utan hampus på morgonen.. Jag ska göra iordning lit frukost till i min ensamhet.. Inte alls roligt kan jag säga er....

Sen drar jag väl vidare till Fagersta och väntat på att tiden ska bli kl halv så man kan gå till jobbet och jobba sina timmar..



Ovido - Quiz & Flashcards