Alla inlägg den 24 september 2009

Av Maria Pettersson - 24 september 2009 07:32

God morgon.. Har faktiskt inte sovit så bra i natt,, och jag vet vad det beror... Jag har fått sovit i soffan i natt,, för fick en son som kom i natt,, som ville sova i våran säng,, och då blir det trångt.., så jag gick o la mig i soffan istället.. Men hampus sova skönt allafalla,, jag fick faktiskt väcka honom i dag kl 7.00 Men jag får väl ta igen det i natt istället..


Vad för planer idag`??? Jag har inte fundera så mycket på det... Jag städade övervåningen i går man kanske tar nedevåningen idag,, men det får vi se hur det blir me det... Har inte bestämt mig än....


Mamma o pappa kommer ha hampus hos sig i helgen.,,, men vilken dag är inte bestämt än .. Men jag tror det blir lördag.... Det kommer bli roligt att gå ut äta en fin middag....


Nu måste ja se till att hampus få på sig sina kläder.. Vi har ätit frukost redan...

Ovido - Quiz & Flashcards