Alla inlägg den 14 september 2009

Av Maria Pettersson - 14 september 2009 15:52

Jaa, då har man jobbat sitt pass på jobbet idag.. Det gick lite segt för mig i morse,, jag vet inte varför,, kan ju bero på att det är Måndag,, första dagen på en ny arbetsveckan... .. Men vi hann med allt som vi skulle göra... I morgon jobbar jag  eftermiddag..


Idag ska vi på kvartsamtal med hampus,, det kommer bli intressant,,se vad dom kommer o säga och i morgon ska vi med hampus till skolsköterskan.. Han ska mätas/vikt,, hörseltest och syntest...  Så det händer någoting hela tiden.. Och fredag ska jag till Ultraljudet i Västerås och samt träffa en läkare,,som ska kolla på Ultraljudet ...


Jag hann med att laga middag redan,,så det blev en tidig middag för man ska ju iväg snart.... Sen har mina föräldrar varit o tittat på Kattungarna... Å vad dom växer... Sen har man hunnit och damsugit och tvätta golven i hallen och köket... Så man har hunnit med massor på Eftermiddag....


Nu ska man se till att hampus ha rena kläder på sig när vi ska till förskolan med han igen..( Samtal))....

Ovido - Quiz & Flashcards