Alla inlägg den 25 september 2009

Av Maria Pettersson - 25 september 2009 08:22

Jaa, då har man fixat med alla räkningar för denna månad,, blev inte så farligt som jag hade beräknat.. Reine ska in till Avesta bildelar efter jobbet och köpa nya bildelar till min bil och det kommer gå på 1100 kr för något är sönder på min bil,, det tur att man har en så händig karl som kan skruva lite med bilar,, men han skulle få hjälp av grannen J med att byta detta,, för han har verktyg till det,, så det går lite fortare och det blir riktigt gjort..  Sen måste jag beställa en besiktningstid till min bil... I don´t like it,, besikta bilar....


Nu är man hos mor o far i fagersta nu på förmiddagen.. Hampus vaknade kvart i 7 i morse,, så jag slapp väcka honom... Och det är skönt,, annars blir han så  sur av sig då... Han åt lite frukost och kollade på barnprogram innan vi åkte...  Var faktiskt skön o härlig morgon!!!











Av Maria Pettersson - 25 september 2009 06:29

God morgon!!! Jag har varit uppe ifrån kl halv sex i morse,, kunde inte somna om när reine åkte till jobbet,, så nu har man ätit frukost i sin ensamhet.. Vill inte väcka hampus än,,, men kl 7.00 ska ha upp för att hinna äta frukost innan jag åker o lämna honom på förskolan.. Vad ska man hitta på för något på förmiddagen då???, när man är ensam här hemma.. MMmmmm ,, ett måste är ju o fixa det roliga varje månad, räkningarna..............


Jag fick en ganska bra lön denna månad,, så jag ska vara nöjd. Finns inget o klaga på.. ......... Imorgon ska hampus till mormor o morfar o sova över,,se vad jag o reine hittar på för något,, vi måste allafalla åka köpa en present till svärfar, för vi ska dit på söndag kl 17.00 ,, för att äta middag.....Fundera lite på att äta på Vildanden ner i norberg,, det skulle vara mysigt,, sen får man se hur blir senare på kvällen.... Man vet ju aldrig!!!!


Det är ju faktiskt fredag idag,, så man kanske skulle damsuga o torka golven,, så det är fint hela helgen.. Så man kanske kan njuta av helgen utan städning. Det skulle var skönt....






Ovido - Quiz & Flashcards