Alla inlägg den 6 september 2009

Av Maria Pettersson - 6 september 2009 17:57

Jaa,, det blev en tripp till Västerås och till busborgen med hampus... Vi var där i cirka 1,5 timme.. Hampus lekte ,, så han blev röd i ansiktet,, så roligt hade han.. Det är skönt att han hittar  kompisar att leka  med ,på en gång när vi kom dit .. Han är inte alls blyg av sig.. Och det tycker ja är skönt..


Efter det så blev det självklart Mcdonalds.. Jag tyckte faktiskt det var inte så gott,, men hampus tyckte det var super gott.. Och  det är ju huvudsaken att hampus tyckte om det..


Sen när vi kom hem i från Västerås och kom mor o far hit på sväng... De skulle kolla på katterna...


Nu har man ätit reines köttfärsås och spagetti och hampus har duschat och snart ska han läggas till sängs.. Han ska upp tidigt i morgon bitti... Jag börjar jobba kl 7.00 i morgon...





Av Maria Pettersson - 6 september 2009 08:13

Å vad jag tycker att helgerna går fort när man jobbar lördag.... Jag jobbade 8 snabba i går.. Herregud vad tiden gick fort i går.... Härligt....


Vi blev bjudna på middag hos Kicki o lasse i går eftermiddagen efter jag hade slutat jobbet kl halv fyra.. Vi åt lasange ,, å vad det var gott.. Mums....Tur att det inte blev så sent ,, vi var hemma runt halv åtta.. Och det var faktiskt skönt , var faktiskt lite sliten i kroppen,, efter allt bärade på varorna i fredags och lördags....


Ja o reine kröp in sängs ganska tidigit runt kl 22.00,, eller efter fotbollen,, mellan Sverige o Ungern...


Vad som händer idag?? Är lite sugen på att åka till Busborgen med hampus,,, det skulle vara roligt att få komma bort en stund och göra något roligt med hampus... Men jag vet inte än,, måste prata med reine om detta.. Sen måste ringa min mor att dom kan komma senare och kolla på kattungarna.. Det är två st som har fått ögon nu.. Å vad dom är så söta....


Nu ska jag göra lite frukost till mig.. Hampus ligger fortfarande o sover...

Ovido - Quiz & Flashcards