Alla inlägg den 16 september 2009

Av Maria Pettersson - 16 september 2009 15:20

Jaa, då har fixat med hampus kläder,,det blev inte så mycket kvar som han kan ha,, så man måste åka handla kläder i morgon ... För jag hinner inte göra det idag,,,för jag har försökt att ta ner poolen,,,men det gick inte så bra,, så jag måste vänta tills reine kommer hem ifrån jobbet ,, så man får hjälp av honom.. Efter det så tänkte ja bygga ihop en byrå som jag har haft länge,,har haft den mer än 3 månader, flera gånger har sakt till reine fixa det,, Men det har inte hänt något...  För få något gjort här hemma,, så får man göra det själv,, det är bästa medicinen....


Ja ,kan säga det full fart på mig!!! Vill ha så mycket gjort innan babisen kommer ut!! Bäst att sätta igång igen innan det blir mörkt ute...

Av Maria Pettersson - 16 september 2009 06:10

Jaa,, då var det reda onsdag morgon.. Jag har gått upp tidigt i dag för att göra massor ,, men jag vet inte vad jag ska börjar någonstans.. Sotaren kommer runt mellan 7.00--9.00 idag  och jag skulle behöva tvätta kläder o sånt.. Jag måste idag börjar med att sortera ut gamla kläder som hampus inte kan ha,, och de som är sönder.. Han tog sönder ett par byxor igår,,knänan så klart...,, så jag tror jag måste åka köpa några par byxor till honom och långa tröjor till hösten o vintern..


Först måste ja rensa ut kläder  och se hur mycket jag måste handla in...När hampus är på förskolan ska åka till Fagersta till Lidl och hämta några banankartonger som jag kan lägga ,, de kläder som inte är söndern i.. Jag gjorde min sista dag på jobbet igår kan man säga,, från idag så får jag bara jobba min fem timmar i veckan,, så det blir en dag i veckan som jag kommer o jobba.. Men jag blir inte sysslorlös allafall,, har så mycket ja ska göra här hemma innan babisen kommer ut...


Jag ska sätta igång med min sysslor här hemma..

Ovido - Quiz & Flashcards