Alla inlägg den 29 september 2009

Av Maria Pettersson - 29 september 2009 20:27

Jag skulle ha jobba idag,, men jag hade ont ryggen ,, så jag  sov inte så bra i natt.. Så idag har man inte gjort så mycket här hemma..... Bara lämnade hampus på förskolan och hämtat honom.. Sen har jag legat i soffan,, bara vilat och ätit några alvedon tabletter.. Nu på kvällen känns det mycket bättre,, känner inte så mycket av ryggen och det är skönt.. Sen har man varit till barnmorskan och kollat alla värden,, och allt ser bra ut och babisen hjärtljud är som det ska.... Är  gravid i vecka 33 + 6 dagar.. Snart bara sex veckor kvar,, för man börjar känna att det börjar bli tungt att gå bära på den stora magen...


Nu ska ja titta på tv och sen är sängen för mig,, börjar känna mig lite trött.. Men det förstår jag.... Hoppas att natten nu blir bättre, men det tror jag.... Efter tre st alvedon som jag har tagit på hela dagen.....


Sov gott..




Ovido - Quiz & Flashcards