Alla inlägg den 1 september 2009

Av Maria Pettersson - 1 september 2009 08:30

Fullt fart på denna dag kommer det att bli.. Gick upp halv sju för att få hampus upp i från sängen.. Vi åt frukost som vanligt,, men hampus åt inte så mycket ,, en halv smörgås och ett glas med O´boy...

 Har varit o lämnat honom på förskolan.... Det är sista dagen för honom  denna veckan han går på förskolan ,, för i morgon åker han till Tyskland.. Det blir en stor dag för honom i morgon. Att få flyga flygplan för första gången.. Jag hoppas att allt går bra och han inte blir rädd...  Han ska på många roliga äventyr....


Å vad det kommer bli tomt här hemma.. Så lugnt,, I don´t like it...  Det är skönt att man börjar jobbar på onsdag igen.. Kanske det inte blir långtrångt här hemma utan barn o allt.. Jag kan inte förstå att man inte ha sina barn hemma när får o kan ha dom.... De kanske är lite lata av sig...


Nu är jag i Fagersta och sitter i mor o far´s lägenhet,, de är förtillfällig inte hemma,, men jag här bara för att vänta ut tiden,,, Kl 9.00 öppnar Lidl,, så då ska handla  matvaror,, det kommer bli en hel del ..... Passa på när hampus är på förskolan,, kan gå runt och kolla och fundera...


Hämtar hampus på förskolan sen vid halv tolv,, han ska ner till Farmor och klippas sig idag,, man måste vara fin i håret när han ska åka i morgon,,, efter det så måste jag börja packa hampus väska... Reine ska också  klippas idag senare på eftermiddagen... Fundera lite på ha packningen ner då till svärföräldrarna,, så allt är klart då....

Det är så mycket som man inte få glömma och ta med sig...


Jag säger det är fullt upp idag... När man jobbar är det inte lika fullt upp... Jag ligger i på soffan och jäser som vissa andra gör när dom är ledig.... Jag bara springer runt yrar,.,,,, .


Ovido - Quiz & Flashcards