Alla inlägg den 28 september 2009

Av Maria Pettersson - 28 september 2009 16:28

Idag har jag haft en slö dag här hemma... Haft inge motivation att göra något idag,, det mesta jag har gjort är att plockat undan saker efter hampus efter han lekt klart med sina  Leksaker..... Nu har reine precis kommit hem i från jobbet,,, och jag fundera på gå in i duschen ..... Och fundera lite vad man ska göra iordning för middag,,, jag har inte aning vad man ska hitta på för något,, men man kommer alltid på något gott att laga....


Sen börjar klockan rinna iväg,, för det är snart kväller för hampus om några timmar,, så man ska väl se till han också kommer in i duschen, och slänga in smuts kläderna i tvättmaskin,  han hade på sig till förskolan in dag.....


Jag får ta mig i kragen nu.. Göra någon nytta här hemma....



Ovido - Quiz & Flashcards