Alla inlägg den 9 september 2009

Av Maria Pettersson - 9 september 2009 21:07

Jaa, då har man jobbat sitt på jobbet idag.. Herre gud vad jag slitit.. Plockat pall ,, städat ,, dvs gjort massor på jobbet.. Så nu är man liten sliten och har lite ont i ryggen... Det går över tills i morgon bitti.. I morgon börjar ja kl 7.00--15.30 Det blir några timmar övertid i morgon oxå.. Och sen får jag jobba på lördag ,, så denna veckan kommer jag vara ledig en enda dag denna veckan,, jobbar 44 timmar,, men jag får se pengar i detta.. Övertid= massor med pengar.


Jag hoppas att de som är sjuka denna veckan blir bättre till nästa veckan,, för då kan jag inte jobba så  mycket mera,, får inte för försäkringskassan..


Nu ska titta lite på Tv och sen är det hoppa in i duschen och i sängen..Sov gott alla bloggare..

Av Maria Pettersson - 9 september 2009 07:47

Jaa, då är har vi tre st på jobbet som är sjuka,, så vi är lite med personal.. Som man får jobba i en hel del denna veckan.. Det gör faktiskt inte,, för jag går på havandepenning nästa vecka.. Då får jag bara jobba 5 timmar i veckan..


Har precis ätit frukost,, ska om några minuter åka lämna hampus på förskolan.. Sen är det o vänta på att man ska börjar jobba kl 13.00 Lite tråkigt att gå upp så tidigt och lämna hampus på förskolan... Men så är livet...


Passa på att åka till fagersta och hälsa på mor o far då.. Kanske man får lunch då!!! Hihiiii... Man ligger allafalla inte på lat sidan som vissa andra gör dvs jobba och även på sina lediga dagar!! Jaa, man får ju se på lönen nästa månad...


Nu får åka.. Hej svejs...

Ovido - Quiz & Flashcards