Alla inlägg den 27 september 2009

Av Maria Pettersson - 27 september 2009 18:41

Då var middag hos svärföräldrarna avklarad... Å vad god mat,, så nu är man mätt o belåten,, känns så att man inte behöver äta någoting i morgon.... Innan vi skulle dit,, så var vi till V-ås handlade vinterkläder åt hampus och köpte vi en present åt farfar.... Sen har avgassystemet på min bil gått sönder så man fick köpa ett bakre avgassystem till Saaben.. så man har handlat för 1800 kr i bara bildelar denna månad,, så måste jag snåla med andra inköp denna månad.... Det är inte så roligt... Men det måstes ,,, jag måste ha en bil som går......


Snart är det också en ny vecka... Då kommer vardagen igen,, härligt att få ordning  o reda här på dagarna,, hampus ska till förskolan kl 8.00- 11.30,, själv har man en städvecka igen...


På tisdag ska man jobba sin timmar igen.. Härligt att bara komma till jobbet och träffa alla trevliga kunder och jobba kompisarna. Innan jag börjar på tisdag på jobbet,, så ska ja till barnmorskan.....


Nu är hampus i duschen,, sen är det sängen för honom,, men han kommer få titta på en film på hans TV,, för att han var så snäll i affärerna i Västerås idag ... Han har varit helt underbar idag... Bara han är bort en dag ,, så saknar man honom så.... "Min stora kille"".........




Av Maria Pettersson - 27 september 2009 10:05

Det var trevlig kväll igår.. Vi åt otrolig god middag.. Sen hade vi gammal vän här uppe som vi inte har träffas på länge, men han bor i Norberg vid kornettgatan... Konstigt att man inte håller kontakt mera ,, men det ska bli ändrig nu..


Jag o reine körde hem han runt halv tolv i natt ner till Kornettgatan i Norberg,, så självklart så tog vi en sväng förbi puben,,, det såg faktiskt lugnt ut.. När vi åkte vi förbi minuten så låg en ungdom o spydde.. Oj då,, han hade fått i sig för mycket alkohol..


Vad som händer idag??? Vi ska snart åka hämta hampus i Fagersta,,vi fundera på att åka till V-ås för att shoppa lite vinter kläder till hampus.  Men det får vi se,,, för vi ska på middag hos reine föräldrar kl 16.00--17.00


Nu måste fixa iordning mitt hår och sminka mig...



Ovido - Quiz & Flashcards