Alla inlägg den 7 september 2009

Av Maria Pettersson - 7 september 2009 19:01

Ja,, då har man jobbat första dagen på den här arbetsveckan!! Det var faktiskt lite segt att komma igång i morse,,, men gick bra till sist...Innan jag gick hem i från jobbet,, så tog jag ett skift i morgon , för en är sjuk på jobbet... Så i morgon kommer ja jobba på min ledig dag.. Men det göra faktiskt inte så mycket.. Man får tänka att det ger ju pengar,, massor med pengar slutat av månad..


Vi håller på göra iordning mat och matlåda till Reine.. Det blir fisk och potatis och sås.. Mums,, jag har faktiskt inte ätit någoting än.. Så detta kommer bli så gott...


Hampus har duschat och ätit kvällsmat och nu ligger han i sängen.... Hoppas han somnar lite tidigare än vad han gjorde i går.. Jag tror han somnade vi åtta tiden i går...


I morgon jobbar ja 7-13.00 .. Min mor o far ska hämta hampus på förskolan  kl halv tolv,, han kommer var så mycket på fritis denna veckan.... Men det går säkert bra..



Ovido - Quiz & Flashcards