Alla inlägg den 30 juni 2009

Av Maria Pettersson - 30 juni 2009 20:26

Nu är det snart kväller.. Man ska upp tidigt i morgon bitti igen, börjar kl 7.00--12.00,, skönt med en kort dag i morgon,, idag jobbade jag 8 timmar... Det är så varmt på jobbet,, vid kassorna har vi minst  26-27 grader,,, jag tycket det är för mycket.. Men vi ska inte klaga på den fina vädret..


Reine har byte teleforn nummer,, bara de närmaste få det nya teleforn nr... Hihihi.... Han kommer bara använda det nya  numret.... Skicka ett sms till mig,, så får ni Reine nya av mig.... Reine byte nr för han har köpte en ny mobil för hans gamla mobil är sönder... Få se om han kommer lämna in den på lagning.... Det är en fråga på när........


Nu ska fixa till lite här hemma innan det är kväller för mig...


God natt..




Ovido - Quiz & Flashcards