Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Maria Pettersson - 23 juni 2009 16:08

Nu har man ätit för ett tag sedan,, ja o hampus hann äta före reine kom hem ifrån jobbet,, han kom hem kvart i fyra istället för halv fyra, så därför hann vi äta förre.. Men reine åt när han kom hem...


Jag var lite orolig för hampus att han hade blivit bränd av solen för han varit ute hela dagen utan tröja.. Men jag har ju självklart  så han fått solkräm hela tiden,, men är ju allafall rädd för han ska bli bränd.. Han har så ljus hud innan han får lite färg på sig.. Än så länge har han inte blivit bränd,, men det brukar bli till kvällen, när man ser det... Jag får se senare om det blev något!!


Själv så har man blivit bränd på ryggen lite,, det är ju lite svårt att ha  på solkräm på ryggen själv,, men jag fick hampus hjälpa mig med det i dag,, med det blev inte så bra... Annars har jag klarat med att bli bränd.....Och det skönt..


I morgon kommer syrran hit på eftermiddagen,,, självklart så kommer jag sitta i solen hela dagen.. ... Nu vet jag inte vad som händer,, det får vi se vad som händer nu!!

Av Maria Pettersson - 23 juni 2009 13:35

Sitter o solar mina vita ben..jag har suttit ute hela dagen... Skönt är det..

Av Maria Pettersson - 23 juni 2009 11:26

Å vad det är härligt med sol,, att man kan vara ute i solen och ligga där och inte göra något... Hampus har badat i poolen idag,, igår var det lite för kallt i poolen, men idag gick det ta ett dopp.. Det kommer bli bara varmare o varmare i poolen.. Skönt att ta ett dopp i poolen för att svalka av sig när man ligger på verandan o solar..


Nu ska jag göra iordning lite lunch till hampus o mig.. Själv är jag inte så hungri, men hampus behöver ha mat i sig.... Bäst o sätt igång fixar det,, så man gå ut i solen igen..


Sen måste hänga upp tvätten i från maskin ,, för den klar....



Ovido - Quiz & Flashcards