Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Maria Pettersson - 11 juni 2009 21:45

Jaa, då har man jobbat klart för idag.. Tid gick fort idag oxå,, herregud vad mycket med kunder det var,, men jag tror det blir mer i morgon.. Självklart så jobbar jag i morgon oxå.. Härligt, härligt att känna sina egna  pengar...  Man lever ju inte på samhällets pengar allafall, och det är skönt..


Annars har det inte hänt så mycket idag,, utan jag kan förstå Eva , att hon har funderat på, det inlägg hon skrev om  lögnare.. Och hon har ju faktiskt rätt det hon skriver...Och det är ju ingen fel i det ...http://ladyblue.bloggagratis.se/...


Just det, reine var med hampus till Västerås idag till sjukhuset,, och det gick bra där,, vi behöver inte komma dit mera,, och det skönt....


Sen har jörgen varit hit o hälsade på reine,, och reine hjälpt honom o beställa några grejer till hans bil och självklart så pratade de om massa...Mmm säger ja,,, interssant!!!








Av Maria Pettersson - 11 juni 2009 10:01

Man fick sova till kl halv nio idag,, det var faktiskt skönt att få sova länge.. Det var faktiskt ganska länge sedan... Jag ska snart åka jobba och hampus ska inte åka till dagis, han ska bort med någon...


Jag hoppas att dagen blir som det var i går!!! Att tiden gick kanon fort på jobbet.. Men jag tror det kommer bli så,, för det är torsdag och det är ganska mycket med kunder då!!.. Jag bara hoppas jag slipper sitta i kassan hela tiden,, för jag börja känna av i ryggen när jag sitter förlänge.. Bara man får komma upp röra sig i mellanrum, så är det ingen problem att sitta i kassan länge.. Men vi får väl se hur det blir med det... Och det beror mycket på vilka man jobbar med på kvällen....


Annars kommer jag säga till att jag vill röra på mig,, så då bara gå sätta sig då.... Hihhii...


Nu ska ja göra mig iordning,,,,,, att åka till jobbet..... Sen ska ja ringa Eva senare på eftermiddagen....

hej svejs..

Ovido - Quiz & Flashcards