Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Maria Pettersson - 1 juni 2009 22:08

Då har grannen jörgen gått hem,, han var här o hälsade på oss..... Reine o han satt i köket och pratade om allt från bilar ......... Hampus var ute o lekte tills kl halv åtta ,, sen skulle han in i duschen  och ätit lite kvällismat.. Sen var det sängen för hampus...


Jag får se hur det med med Reine i morgon ,,, om han blir hemma i morgon oxå..Han hade inte bestämt sig hur han ska göra... Men det får jag se i morgonbitti hur han gör....


Sov gott....på alla trevliga kompisar...





Av Maria Pettersson - 1 juni 2009 17:54

Då börjar man känna sig lite bättre,, man har  legat o vilat hela eftermiddagen och tittat på film... Reine är  o hämta hampus hos en kompis.. Jag tror det inte kommer blir så lätt o hämta honom. Jag får se hur det blev när ham kommer hem... Reine mår mycket bättre...





Av Maria Pettersson - 1 juni 2009 12:55

Magsjuka!!! Fick springa in på toaletten på jobbet och där  spydde jag upp frukosten.... Här så jävla ont i magen.. Jag känner mig blek och skakis.. Så jag fick gå hem i från jobbet... Jag tycker inte om att gå hem i från jobbet,, jag hatar det.. Vad ska man göra då?????  När jag kom till jobbet, så var kanon tagad att jobba....


Fan, fan fan jag känner mig så jävla väderlös att få gå  hem i från jobbet.. Men jag vill inte smitta ner då andra i personalen.. Men jag kommer inte vara med på inventeringen i morgon... Men de har fått in en på  mitt  pass..


Nu ska ja gå in i duschen och spola av mig i kallvatten... Nu hatar jag värmen oxå när man mår piss.. Glömde att säga att reine måde dåligt i går kväll och morse,,han fick sitta på toaletten i natt... Så han är hemma i från jobbet,, men han är pigg nu. Men han vill inte smitta ner dom på jobbet...


Jag hoppas att hampus kommer klara sig från detta... ..Nu ska ja gå hoppa in i duschen och  sen titta på film i soffan...



Av Maria Pettersson - 1 juni 2009 10:25

Jaa,, då var det måndag igen.. Då är det en ny jobbvecka.. Men jag känner ingen lust att gå jobba i dag,, när det så himla fint väder ute... Det är sista dagen som skulle vara fint,, så man vill vara ute och få lite färg på sig... Man får tänka att sommaren har precis börjat...


Det brukar gå bra när man kommer till jobbet,, så brukar tiden rulla på!! Hoppas bara att jag inte behöver sitta hela dagen i kassan,, för det är så jävla varmt där,, för att man har sol hela tiden.. ..


Jag behövde inte lämna hampus på dagis.. Skönt för då kan jag vara ute i solen på förmiddagen och få lite färg.. Fundera åka till Jobbet kvart över elva. Så jag ska gå ut nu o sista i solen sista 30 minuter innan jag måste göra mig iordning till jobbet..


Ha en trevlig dag!!!

Ovido - Quiz & Flashcards