Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Maria Pettersson - 12 juni 2009 20:35

Ja, då har kommit hem efter en arbetsdag!! Tiden gick fort denna dagen på jobbet,, men det kan ju vara så det är så mycket med kunder... Det kan ju beror på att det skolavslutningar.... På jobbet så fick ja ett sms av Bussgods, att jag har paket o hämta. Jag fick ringa pappa och frågade om han kunde hämta det innan kl 15.00 .. Självklart kunde min pappa hämta det.. Och det var en stort paket, nästa inte fick in det i bilen... Och det var barnvagn och bilstol.. Nu är det skönt att man har dessa saker klart tills det är dax..


Och jag blev super nöjd efter jag har plockat ihop det.. Ni kommer få  bildbevis senare... ....


Annars så har den dagen har varit kanon bra.. Är så himla glad,  "" Ibland förstår man inte på folk"


Nu ska ha ja lite planer i kväll,, snart ska hoppa i duschen och slänga hampus i sängs... Och det blir en tidig kväll för mig hoppas jag.. Vill inte var så inne helvet trött i morgon,, när man ska upp tidigt att jobba.... Vissa bara ligger  latar sig och pillar sig navel.. Nej, jag heller,, jag vill känna massor med pengar,, så man slippper leva på samhällets pengar....


Jag tycker synd om Åsa på jobbet idag,, hon kommer vara jättelänge på jobbet idag för några tyskar skulle komma dit fixa med kylen,,, och det kan man bara göra efter stängningstid.. Hoppas hon är pigg i morgon!! Det är ja o hon som jobbar förmiddagen...


Hej svejs!!

Ovido - Quiz & Flashcards