Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Maria Pettersson - 22 juni 2009 12:59

Då har man varit o ner o handla lite på ica i Norberg... Vi hade inte så mycket hemma efter ha varit bort hela helgen.. Måste handla upp kylskåpet o frysen..


Jag har suttit hela förmiddagen ute i solen.. Så nu får det var nog med sol idag för kroppen.. Vill inte bli solbränd,, det är bästa ta det lugnt,, man får då den bästa fin solbrännan då...


Man får sola lite mer i morgon... Nu ska försöka göra något nytta här hemma oxå,, jag tror att tvättmaskinen är klart.. Ska hänga upp den och samt vika tvätten som torr...


Finns mycket som helst att göra när man har semester!!!!....



Av Maria Pettersson - 22 juni 2009 08:07

Jaa,, då var det måndag.. Jag tror jag har lite  tur med vädret när jag har semester,, det ska vara så här fint väder hela veckan.. Jag ska bara säga JAG HAR TUR MED VÄDRET.


Jaa, vad ska man göra i dag då när det är så fint,väder ute,, jo jag ska vara ute  hela dagen,, men sen ska ja försöka tvätta lite mer kläder o vika den.. Men det kan jag göra ute.. Sen får vi se om hampus får en kompis hit o leka med idag.. Annars blir det oxå fixa med poolen,, så att man kan bada i den..


Jag har precis vaknat,  hampus ligger fortfarande o sover... Han lite tid att sova i kapp... Jag ska väl klä på mig o gå ut o känna på den härliga vädret.!!!



Ovido - Quiz & Flashcards