Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Maria Pettersson - 10 juni 2009 20:59

Det har faktiskt varit roligt att jobba idag.. Dagen har gått jättefort... Jag har skrattat mycket idag, massa roliga saker....  Man kan ju inte få en bättre dag som jag har haft....


Men det är alltid skönt att komma hem och få sitta i sin soffa.. Samt man är själv hem  nu, för att reine och hampus är hos Grannen Bosse och hjälper honom med sin bil... Men dom bör komma hem snart.. Hampus ska  in i duschen och sova.... Hampus behöver inte gå på dagis i morgon.. Jag hoppas han sover lite längre i morgon än han gjorde i morse..  Så man får sova ut...


På väg hem, ifrån jobbet, självklart så ringde ja Eva innan hon skulle börja jobba natt ... Det är alltid roligt och trevlig att prata med henne.. Man blir alltid glad... Jag hoppas det går bra för henne på jobbet i natt.. ..

Lycka till på jobbet Eva..


Nu tänker ja gå göra ordning en  smörgås åt mig , är faktiskt lite hungri... Jag få se om reine har något att berätta till mig... Men det tror jag!!!  Hihihi





Av Maria Pettersson - 10 juni 2009 08:04

Inge fint väder ute.. Det bara regnar, o regnar.. De säger att det ska bli fint väder till midsommar.. Man får väl hoppas på det.. Vi ska vara borta hela midsommar,, vi ska var hos mina föräldrar.. Självklart så ska ja jobba på midsommardagen..Men det gör mig inget,, för ger ju massor med pengar...


Hur mycket får man skriva in sin blogg??? Jag fick svar på den frågan igår,, och han sa att ja får skriva vad som helst i min blogg.. De som tar åt sig, får skylla  sig själv,, hur känsliga de är!! Och det kan du inte göra något åt..

 Jag blev så glad när man får sådan svar av sin sambo...


Och Eva vi har fått en Ny Lotta!!!


Sen pratade jag med kompisen Eva,, vilket givade samtal vi hade.. Jag kan säga detsamma .. Ordet Patetiskt passar in bra på olika sammanhang..


Jag sätt chattade i morse med kompisen Putte..... Jag tycker synd om honom ,, han ska till den trevliga tandläkaren idag.. Usch säger!!! Kostar bara massor med pengar hos dom sa jag till honom.. Och han höll med om det..  Trevligt att prata med trevliga människor....

Ovido - Quiz & Flashcards