Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Maria Pettersson - 9 juni 2009 22:54

Nu börjar ja  bli trött och nu ska ja gå lägga mig brevid min sambo...

Av Maria Pettersson - 9 juni 2009 21:03

Reine vissade mig vad han fick på teleforn.. Jag kan bara skratta... Reine sa själv ,, att jag kan inte föstå varför?? Och  självklart svarade jag  på den frågan,, jag vill inte skriva vad jag sa till reine,,, för det kanske är inte så roligt...  Och reine komma fram att det är kanske så det är!!


Men roligt tyckte ja det va!! Och jag kan inte  heller förstå varför!!!  Hampus somnade  fort´idag,,  inge bråk alls,, och det är skönt. Jag ska själv gå in duschen,, sen tänkte jag ta en tidig kväll för jag sov inte så bra i natt, jag hade en son som sov brevid mig i natt..


 Jag kan bara le av saken!!

Av Maria Pettersson - 9 juni 2009 19:30

Ja, då var denna dag slut snart.. Blev så att när reine kom hem från jobbet, så åkte vi ner till svärfar o svärmor och var där en stund innan vi åkte till Eskiln hälsade på mor o far.. Hampus cyklade hela tiden.. Å vad han har blivit duktig på att cykla..


Det var mycket med folk på eskiln idag för det är tipspromenad... Runt 400 person går runt eskiln varje tisdag.... Men det gjorde inte vi.. Samt jag hade inga riktiga skor att gå runt....Kanske nästa tisdag , om jag inte jobbar såklart.


Nu har man slängt hampus in iduschen,, sen blir det väl att titta på lite Tv i hans rum och innan han ska sova för kvällen.. Själv tänkte jag sätta på Tv och se om det finns något att titta på, annars blir det väl sätta på en film på datorn..!!







Av Maria Pettersson - 9 juni 2009 14:52

Idag har man varit trött hela dagen, och jag har haft huvudvärk nästan hela dagen.. Den vill inte ge med sig...  Så dag på jobbet,, gick lite långsamt, för det är ju inte så roligt att sitta i kassa och vara trevlig när man har huvudvärk... Men det bara stå ut tills man slutade....


När jag kom hem,,så skulle ja gå in på mitt lönekonto o kollade om jag hade fått in skattepengar,, och det hade jag fått,, så nu är man glad,, och sen var jag in på reines lönekonto och han hade oxå fort in pengar.. Härligt att få skattepengarna..


Sen har jag haft främmande av mor o far en stund nu på eftermiddagen.. Och sen har jag hunnit med att damsugit och tvätta golven i vardsrummet, köket och hallen..  Nu sitter jag framför dator och surfar lite och väntar tills Reine kommer hem snart...


Sen får vi se vad som händer på eftermiddagen... Jag har super nöjd med nya soffan....



Ovido - Quiz & Flashcards