Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Maria Pettersson - 15 juni 2009 21:12

Jag är helst slut i hela ryggen... Jag har suttit i kassan mera än 7,5 timmar idag och det känns i ryggen,, men det är bara hålla ut några dagar till vecka.. .. Vi är en kort på jobbet, för en har blivit sjukskriven denna vecka.. Så man få ju jobba extra fort ,, för vi tar inte in någon för den personen, så denna veckan kommer inte bli som jag hade tänkt..  Men det får gå!!!...


Nu ska slänga in mig i duschen och sen är det sängen som gäller för mig,, det blir en tidig morgon ... Jag jobbar förmiddag,, skönt  att komma hem i skapli tid i morgon,, när jag jobbar eftermiddag så hinner jag inte med något här hemma.. Jag blev lite sur på reine när jag kom hem idag,, för han hade inte gjort någoting alls, .. bara stökat till.. Så man fick börja städa köket och plocka undan saker som fanns överallt i hallen..  Jag är arg, arg!!!!


Sov gott!!



Av Maria Pettersson - 15 juni 2009 08:33

Jag har inte skrivit på några dagar,, för jag har har haft en anledning, men skriver jag inte här...


Hela helgen har det  regnat o regnat hela dagarna.. Ja, lördags gjorde det inget att regnar ,, för då självklart så jobbade man .. Det var mycket med kunder på lördag allafall,, för att det var studenten ..... Den dagan gick så fort,, så man nästa aldrig hann titta på klockkan innan man hade slutat...


När jag kom hem på lördag efter jobbet,, så hade reine främmande av Grannen Jörgen.. Han blev inte så långvarig,, för vi skulle åka handla på en gång när jag kom hem..


När vi kom hem på kvällen,, så tittade reine på internet för han hade spelat på hästarna,, han fick riktig kul överaskning,, han hade vunnit massor med pengar på hästarna.. Jag menare  inte nå¨gra  hundra lappar utan tusentals pengar.. Vilken härlig semester vi kommer att få...


Senare på kvällen så hade vi en mysa kväll tillsammans..


På söndag så hände det inte så mycket,, det bara regnar o regnar.. Vi åkte över till Fagersta o hälsade på mor o far en stund...  Hampus hade det så tråkigt hela dagen,, för det finns inte så mycket att göra.. Han älskar vara ute o lek på gården här hemma...


Idag måndag så ska jag snart åka lämna hampus dagis o åka jobba mina 8 timmar.. . Det kommer bli mycket med kunder denna veckan för det är midsommarveckan.. Härligt sägar jag för då kommer dagarna gå så fort.. Och nästa veckan har jag  En vecka semester, men reine jobbar då.. Sen får man jobbba några veckor till efter den veckan,, sen har ja o reine tre veckor tillsammans semester.. Vi har inget planerat något på semester än.....


Nu måste ja göra iordning mig ..


Kankse skriver sen när kommer hem i från jobbet,, annars blir det i kväll..







Ovido - Quiz & Flashcards