Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Maria Pettersson - 3 juni 2009 22:31

Ja, då har man prata med Eva i teleforn.. Vilket rolig samtal!!! Började skratta när hon sa :"Alfons Åberg" Men jag tänker inte berätta varför jag började skratta när hon sa det!!! För att det är våran hemlighet!! Eller hur Eva....


Som ja sa skrev tidagare om jag o reine har kommit överens på vissa punkter.. De mesta av punkter var  reines idéer  och jag håller med vad han sa om dom sakerna.. Men nu är det bara vänta på om det kommer att fungera...


Vädret idag har inte varit så farligt dåligt,, har varit mest sol... Men nackdelen är det har blåsit och det har varit kallt...  Nu ska titta lite på Tv ... Sen är det sängen som gäller för mig,, att bara  krypa in under ett varmt täcket och känna närheten av  sin sambo  ( reine) andetag... Härligt,, härligt kan ja bara säga....


Sov gott, dröm glad drömmar....Vi hörs i morgon bitti..!!!





Av Maria Pettersson - 3 juni 2009 21:34

Å vad det var skönt att få jobba idag.. När jag kom hem så fick reda på grannen Bosse med familjen hade varit hemma för magsjuka.. Jag träffade en av hans ungar i Söndags...


Jag  är ledig från jobbet i morgon,, men jag måste in till Lidl allafall för att prata med chefen om tiderna på Måndag o Tisdag.. Fråga hur det fungera om sjukersättningen.. Som det är nu så förlorar jag två dagsarbete,, ja ska bara ha en karensdag men inte två...


Nu ska ja lägga mig i soffan och titta på Tv.... Fundera på ringa kompisen Eva...




Av Maria Pettersson - 3 juni 2009 07:32

Idag är det jobbet som gäller för mig,... Härligt att vara tillbaka efter magsjukan.. Där inte alls roligt att var magsjuk... Jag hoppas att hampus klara sig nu då!!!  Jag ska lämna hampus på dagis tidgit idag för de skulle ha någon avslutning för  dom som  börjar förskolan till Hösten...


På Torsdag ska ja till Eva o kolla på soffan.. Men jag är 90 procent säker att jag ska köpa den.. Ja o reine sätt prata om en sak vad vi ska göra för något!!! Och vi är överens om  den punkten.... Och så kommer det att bli...


Nu ska ja äta lite frukost för mig själv sen ska ja gå upp väcka hampus och sen fixa frukost åt honom innan vi måste åka..


Hej svejs...

Ovido - Quiz & Flashcards