Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Maria Pettersson - 7 juni 2009 22:19

Usch vilken bra film har  tittade på i kväll.... Jag kan helt rekommedera den att titta på.. Den heter Nights in rodanthe..  Jag kan erkänna att jag fick  en tår rinna ner från min kind...  Helt underbar film o titta på..


 Det blir den sista film jag tittar på i kväll, nu är det sängen som gäller mig. Krypa under varmt täcke... Jag har mycket att göra imorgon när jag är ledig.. Passa på när är ledig,, för sen jobbar jag i fem dagar,,, nästa lediga dag blir på söndag....


Sov gott!!! bara alla trevliga bloggare


Av Maria Pettersson - 7 juni 2009 20:29

Har nu kommit hem ifrån Örebro,, är lite trött .. Vi har åkt över 28 mil idag... Det var jätteroligt att få träffa Leo,, en av reines gamla arbetskamrater,, från Frövi/ Örebro...


Vi pratade gamla tider. Sen kom i överens att han skulle komma upp hit o hälsa på ,, nu är det lättare för honom att komma hit när han fått tillbaka körkortet efter många år..


Sen var till Eskiln och lämnade en till present till min far,, han fick en soda streamer,, som han har velat ha länge,, men har inte blivit av köpa en sådan,, så han fick en sån av hos.. Han blev jätteglad...


Hampus har precis kommit ut i duschen ,, så han på väg upp i sängs,, se länge det tar för honom å somna idag då.. Han behöver inte gå till dagis i morgon för jag är ledig från jobbet...


Nu ska slå på en Film och äta lite ostbågar.!!! Har lite sugen på godsaker..


Hej svejs..

Av Maria Pettersson - 7 juni 2009 16:33

Är i nora.. Hälsa på leo..... Trevligt är det....

Av Maria Pettersson - 7 juni 2009 15:00

Nu är man på väg hem i från storstaden.. Vi har varit på många butiker.. Så man har lite ont i fötterna... Vi se om vi svänger av till nora...

Av Maria Pettersson - 7 juni 2009 10:35

Nu är vi på väg till Örebro.. Sen har vi varit och röstat i dag på ett parti..

Av Maria Pettersson - 7 juni 2009 09:24

Jaha,, då var det söndag redan!! Vad ska man hitta på för något på söndag då???? Jo,, vi fundera på åka till Marieberg i Örebro.. Men jag har inte fått ett riktigt svar av reine hur det blir med det!!!

 Sen har vi vänner som bor i Nora, som vi kan hälsa på på vägen i från Örebro,, det skulle var rolig att hälsa på dom,, för det var länge sedan vi sågs......


Jag ska väl försöka fixa ordning här hem snabbis och sen gå övertal reine att vi ska åka.. Det kanske inte så lätt i bland,, det beror hur reine är trött eller pigg.. Men jag känner på mig att det kommer bli lätt idag!!! Hihihhi...


Ni får se hur det blir,, jag bloggar väl från Mobilen annnars, om vi åker....

Ovido - Quiz & Flashcards