Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Maria Pettersson - 8 juni 2009 21:17

Nu börjar jag bli lite sliten och trött.. Har precis kollat klart filmen..... Så snart är det sängen som gäller för mig.. Skönt att gå lägga sig i skapli tid idag så att man inte så trött i morgon bitti.. Så man orkar jobba på 100%...


Idag har också beställt barnvagn och barnstol... Det är  skönt att man har det klart..  Så man slipper göra det senare... Nu ska jag lägga mig i soffan o tittat Tv en stund innan sänger kallar på mig...


Innan jag säger godnatt...  Tack för en trevlig dag eva!!

Av Maria Pettersson - 8 juni 2009 19:20

Idag har jag varit super duktig om jag får säga det själv.. Ja och Eva hämtade nya soffan och slängde bort den gammla på returen idag.. Vi fick hyra en kärra på macken.. Och tyckte själv att  det gick bra och köra med kärran.. Jag kanske  inte är den bästa personen att backa med kärra.. För det var ju faktiskt första gången jag körde med släpp..Men helheten är jag super nöjd ... Det kan inte bli bättre..


Om jag får säga det själv,, så fixade ja o eva detta galant utan karlar till hjälp.. Varför ska man ha då till hjälp för!! När man göra nästa allting själv... När reine kom hem i från jobbet ,, så var allt klart och fixat redan..


Snyggt blev det med nya soffan i vardagsrummet.. Det som saknar nu är ny Tvbänk.. Det ska titta  lite på internet ,, om det finns någon snygg,, en som passa...


Ingen kan komma o säga  att vi två, är lata tjejer heller....Då har dom gjort bort sig!!!


Hampus har nyss duschat klart, och ni ligger han i sängen och kollar på film på hans TV i sitt rum... Själv ska ja snart sätta på en film på dator..


I morgon så börjar man jobba .. Jag jobbar förmiddag.. Härligt att jobba förmiddag för man hinner med så mycket hemma då!!,,


Katterna gillar den nya soffan..!!!





Av Maria Pettersson - 8 juni 2009 09:05

Det började så bra imorse,,, jag började städa klart köket och nu är det fint o fräscht där,, sen tänkte jag skulle fixa iordning hampus förskole papper,, där började det att strula ,, jag gjorde fel, så måste fixa ny papper på dagis... Fan vad man bli arg på sig själv ibland... Jag ,tänkte jag skulle fixa det idag, och sen åka ner till Kommunen o lämna in dom,, samtigit som jag ska ner till Eva o kolla på soffan.. Men icke blev det så.. Men eva blir det allafall..




Ovido - Quiz & Flashcards