Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Maria Pettersson - 16 juni 2009 19:55

Då har man gjort sitt pass på jobbet klart för idag.. Jag slutade kl halv tre idag,, då kom mamma till jobbet, för vi skulle handla maten till Midsommarhelgen.... Nu har man det klart allafall.. Och det är skönt.. För det var det end dagen jag slutade tidigt..


Sen kom min tvilling syster Jenny till jobbet, hon skulle hämta en avi och mitt körkort för kunna hämta ut paket och då hämtade hon hampus på dagis och åkte till Eskiln och var där tills jag jobbade klart .. När jag skulle hämta hampus så ville självklart inte hampus följa med hem, för det fanns så många barn där att leka med.....


Så jag åkte hem själv och började städa på gården , för vi skulle klippa gräsmattan,, när reine kom hem så försökte han starta gräsklipparen, men gick inte i gång.. Så vi åkte o hämtade hampus istället, på vägen till Fagersta så ringde han grannen och frågade om han kunde kolla på gräsklippare och det kunde han göra.. Senare rinde grannen upp oss , han hade  fått i gång den.. Och det var ju skönt...


När vi kom hem från Fagersta,,så klippte reine gräsmattan och ja gick in med hampus.. Och slängde honom in i duschen och senare fick han titta på lite barnprogram och nu ligger han i sängen..


Själv ska jag sätta på en film på datorn..Sen är det sängen som gäller för mig.... Sov gott..


Ovido - Quiz & Flashcards