Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Maria Pettersson - 18 juni 2009 07:45

Jaa, vilken dag det kommer bli idag tror jag.. Den kommer bli kul som helst ,, jag kommer självklart få sitta i kassan... I går som vissade jag papper i från försäkringskassan till chefen, en ansökan av havendeskappengning... Vi skafixa det nästa veckan när det blir lugnar på jobbet,, jag får komma in då , när jag har semester..


Nu har jag en dag kvar på jobbet efter denna dag innan semester börjar skönt ,, det kommer bli att ha en vecka semester .... Och jag hoppas att vädret bli bättre,, men det tror ja.. Jag har alltid haft tur med vädret,, när jag har semester...


Nu ska ja sminka mig ,, fixa lite kläder åt hampus. Och snart åka lämna hampus på dagis om en timme...


Jag får se om jag skriver när jag kommer hem i från jobbet... Jag har mycket att göra när jag kommer hem i kväll i från jobbet...

Ovido - Quiz & Flashcards